Přejít na obsah

Aktuální inzerce

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce/uvítáme:

  • hledáme Business analytika/analytičku, který se nebojí výzev. Hlavním cílem bude kompletní návrh a sběr požadavků od interního zákazníka, pochopení všech potřebných pracovních procesů, identifikaci potřeb a návrh řešení pro interní IT vývojový tým.
  • vynikající komunikační a koordinační schopnosti
  • pokročilé analytické a tvůrčí myšlení
  • znalost UML, Enterprise Architekt

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce/uvítáme:

  • na základě shromážděných business požadavků je potřebné identifikovat dopady na stávající funkcionalitu aplikací a navrhnout způsoby implementace nových požadavků. IT analytik navrhuje technické řešení v oblasti vývoje SW, navrhuje uživatelské scénáře, vytváří technické dokumentace a specifikuje zadání pro vývoj SW.
  • analytické myšlení,
  • praxe v oblasti IT/SW analýzy,
  • všeobecný přehled v IT,
  • znalost C#, .NET,
  • znalost MS SQL,
  • znalost UML, Enterprise architekt.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce/uvítáme:

  • překládat zanalyzované potřeby interního klienta do návrhu architektonického řešení v rámci celého IT, bude se podílet na tvorbě celkové architektonické koncepci interních IS, vytvářet standardizovanou dokumentaci a dohlížet na dodržování standardů během implementace,
  • praxe v oblasti IT analýzy a architektury,
  • zkušenosti s nástroji a znalost metodik pro návrh architektury IT,
  • znalost UML, Enterprise architekt,
  • orientace v IT technologiích.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce/uvítáme:

  • bude se podílet na tvorbě strategie a koncepce IT bezpečnosti, bude úzce spolupracovat s jednotlivými týmy při tvorbě nových SW a zajištění jejich bezpečné migrace, revidovat IT infrastrukturu a architekturu z pohledu bezpečnosti, ověřovat konfigurace a přístupy z pohledy Need to Know, aktivně sledovat vývoj a změny v prostředí digitálních hrozeb pro zajištění odpovídající bezpečnosti IS,
  • zkušenosti v oblasti IT Security/Kybernetické bezpečnosti,
  • znalost standardů kybernetické bezpečnosti,
  • znalosti v oblasti bezpečnosti LAN/WAN, MS SQL, aplikační bezpečnosti,
  • certifikace CISSP, CEH, OSCP , CISA/CISM, CRISC výhodou,
  • znalost SIEM QRadar.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce/uvítáme:

  • stanete se členem vývojového týmu a budete spolupracovat na vývoji interních aplikací na základě analyzovaných potřeb interního klienta s dopadem na celou organizaci. Budete se podílet na vývoji strategických aplikací, kde je kladen důraz na bezpečnost informací s využitím těch nejmodernějších řešení,
  • znalost C#, .NET,
  • základní znalosti SQL.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • správa databáze pro účely zpravodajské služby,
  • konfigurace, optimalizace a správa databází MS SQL,
  • technická podpora uživatelů.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy),
  • výbornou znalost MS SQL,
  • technické myšlení.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • správa počítačové sítě operativního pracoviště zaměřeného na kybernetickou bezpečnost,
  • podílení se na ochraně útvaru před kybernetickými hrozbami,
  • podpora při zabezpečení operativních aktivit kolegů v internetu (OPSEC),
  • technicko - analytická činnost v souladu s činností operativních týmů.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/ VŠ vzdělání v oboru IT/ICT,
  • technické myšlení, aktivní přístup k práci,
  • komunikativnost a samostatnost,
  • ŘP sk.B.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • instalace, servis a rozvoj zabezpečovacích systémů,
  • zodpovědnost za funkčnost a provozuschopnost,
  • analýza potřeb a požadavků uživatelů.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru elektrotechnika,
  • základní zkušenost v oblasti informační bezpečnosti (antivirová ochrana, nastavování práv),
  • ochota cestovat v rámci České republiky + ŘP sk. B.

Uvítáme:

  • praktické zkušenosti z oblasti instalace a provozu zabezpečovacích systémů (PTV, EZS, EPS, EKV apod.),
  • aktivní zájem o oblast elektronických zabezpečovacích systémů a elektrotechniku obecně (slaboproud, silnoproud),
  • technické a systémové myšlení.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

 Náplň práce:

  • správa a údržba koncových stanic a tiskáren,
  • nastavení HW vybavení, instalace SW vybavení pro nové a stávající uživatele,
  • správa informačních systémů,
  • podpora uživatelů.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru ICT (vhodné i pro absolventy),
  • znalosti v oblasti konfigurace a administrace operačního systému MS Windows 10 a výše,
  • znalosti síťových technologií a internetových protokolů,
  • praktické zkušenosti s provozem v oblasti správy LAN/WAN,
  • znalost AJ (minimálně na úrovni maturitní zkoušky),
  • ŘP sk. B – aktivní řidič.

Uvítáme:

  • praxi v oblasti informačních a komunikačních technologií,
  • přehled v oblasti identifikace a řešení bezpečnostních incidentů v oblasti ICT,
  • zkušenosti s databází MS SQL,
  • samostatnost, schopnost učit se nové věci, aktivní přístup k práci.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • konfigurace rádiových technologií TETRA,
  • rozvoj, správa a zabezpečení rádiových sítí a radiostanic,
  • podílení se na budování nových zařízení.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ elektrotechnického směru – radiotechnika výhodou,
  • dobrou znalost práce s informačními a komunikačními technologiemi,
  • ŘP sk. B (aktivní řidič).

Uvítáme:

  • zkušenosti z radioamatérství – znalost radiových systémů,
  • kvalifikaci dle Nařízení vlády č. 197/2022 Sb. (Nařízení vlády o požadavcích na odbornou způsobilost k výkonu činnosti na elektrických zařízeních a na odbornou způsobilost v elektrotechnice),
  • znalost anglického jazyka,
  • práce ve výškách.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • konfigurace Cisco síťových prvků,
  • rozvoj, správa a zabezpečení LAN/WAN.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • dokončené min. středoškolské vzdělání,
  • základní znalosti nebo praxe v oblasti síťových technologií.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • řešení incidentů v prostředí datového centra a na základě daných postupů a návodů jim předcházet,
  • identifikace havarijních stavů a výpadků sítě,
  • dohled nad technologiemi z oblasti energetiky, chlazení, hasicích zařízení, požární signalizace aj.,
  • součástí náplně práce je i spolupráce se specialisty z daných problematik a související administrativa.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • minimálně SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy),
  • 24 hodinový pracovní režim (poté 3 dny volna),
  • znalost MS Windows na uživatelské úrovni.

Uvítáme:

  • technické myšlení,
  • proaktivní přístup v oblasti vzdělávání.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • zajištění dálkového dohledu nad technologiemi, jejich evidence a identifikace poruch,
  • informování vedoucího pracovníka o všech událostech a opatřeních, které nastaly během směny,
  • kontrola a evidence alarmových stavů,
  • v rámci služeb Remote Hands se budete podílet na HW změnách,
  • administrativní činnosti spojené s chodem dohledového centra.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání v oboru ICT nebo technického směru výhodou (vhodné i pro absolventy),
  • základní znalost operačních systémů MS Windows,
  • základní orientace serverových technologií, datových úložišť a zálohovacích systémů,
  • ochota pracovat ve 24h režimu (poté 3 dny volna).

Uvítáme:

  • zájem o nové technologie,
  • samostatnost a proaktivní přístup.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • vývoj, správa, údržba a integrace aplikačního programového vybavení v oblastech bezpečnosti informací,
  • dolování, integrace, konsolidace, vytěžování, vizualizace řízení a správa dat,
  • vytěžování informací z textových a multimediálních dat,
  • řízení a správa dokumentů, procesů a projektů, analýza entit, prediktivní analýza sentimentu a podobně.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • minimálně SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy),
  • znalost: C# (případně C++), MS Visual Studio, MS SQL Server,
  • analytické a systémové myšlení,
  • komunikativnost a samostatnost,
  • schopnost učit se nové věci,
  • aktivní přístup k práci.

Uvítáme:

  • praxi při vývoji rozsáhlejších aplikací,
  • zkušenost s týmovým vývojem,
  • znalost UML.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • řízení, kontrola a koordinace projektového týmu,
  • zodpovědnost za plnění a monitorování cílů projektu,
  • stanovení a určování projektový plán,
  • zodpovědnost a vedení projektové dokumentace,
  • dodržování smluvních ustanovení (čas, rozsah, kvalita, zdroje),
  • stanovení požadavků na kvalitu, identifikace rizika a příležitosti,
  • podílení se na konceptu projektu,
  • spolupráce na procesu výběrovém řízení.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • znalost: C# (případně C++), MS Visual Studio, MS SQL Server,
  • analytické a systémové myšlení,
  • komunikativnost a samostatnost.

Uvítáme:

  • zkušenosti s řízením projektů,
  • schopnost učit se nové věci,
  • aktivní přístup k práci.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • správa rádiové sítě - servis, konfigurace, podpora uživatelů,
  • radioreléové spoje - návrhy řešení, zajištění dodávky - realizace a jejich správa,
  • správa radiových bodů - montáž, kontrola a servis vysílacích rádiových zařízení.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ elektrotechnického směru – radiotechnika výhodou (vhodné i pro absolventy),
  • dobrou znalost práce s informačními a komunikačními technologiemi,
  • ŘP sk. B (aktivní řidič).

Uvítáme:

  • zkušenosti z radioamatérství – znalost radiových systémů,
  • osvědčení dle vyhlášky č. 50/1978Sb., § 5 a vyšší,
  • znalost anglického jazyka.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • vývoj, správa, údržba a integrace aplikačního programového vybavení v oblastech bezpečnosti informací,
  • dolování, integrace, konsolidace, vytěžování, vizualizace řízení a správa dat,
  • vytěžování informací z textových a multimediálních dat,
  • řízení a správa dokumentů, procesů a projektů, analýza entit, prediktivní analýza sentimentu a podobně.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • C# (případně C++), .NET, ASP.NET MVC,
  • MS Visual Studio,
  • webové služby SOAP,
  • MS SQL Server včetně SQL Server Manager Studio, SQL Reporting a T-SQL,
  • prokazatelnou minimálně 5 letou praxi při vývoji rozsáhlých aplikací,
  • prokazatelnou zkušenost s týmovým vývojem,
  • analytické a systémové myšlení,
  • komunikativnost a samostatnost,
  • schopnost učit se nové věci,
  • aktivní přístup k práci.

Uvítáme:

  • zkušenost s integrací s produkty Microsoft (Exchange, SharePoint, …)
    nebo IBM (SPSS Modeler, Watson Deep Analytics, Identity Insight, …),
  • znalost Power Builder,
  • znalost UML.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • provoz a adaptivní údržba IS, analýza a náprava chybových stavů nebo nestandartního chování IS,
  • rozvoj IS s ohledem na vývojové trendy, návrh a implementace nových technických a systémových prostředků,
  • realizace speciálních technických řešení, funkčních a bezpečnostních testů, realizace projektových úkolů.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru ICT,
  • velmi dobrou znalost operačních systémů MS Windows a Linux,
  • znalost serverových technologií, datových úložišť a zálohovacích systémů,
  • znalost virtualizačních platforem,
  • znalost GPO, AD, poštovních služeb,
  • znalost architektury rozsáhlých počítačových sítí,
  • flexibilita, vysoké pracovní nasazení a schopnost týmové spolupráce,
  • znalost AJ (minimálně na úrovni maturitní zkoušky).

Uvítáme:

  • praxe v oblasti informačních a komunikačních technologií,
  • znalost MS SQL výhodou,
  • ŘP sk. B – aktivní řidič.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Ideální uchazeč by měl mít:

  • zkušenost s návrhem a vykonáváním uživatelských testů,
  • zkušenost s psaním uživatelských příruček,
  • základní znalost tvorby SQL dotazů,
  • schopnost pracovat s analytickými podklady (funkční specifikace, datový model, usecase),
  • analytické a systémové myšlení,
  • komunikativnost a samostatnost,
  • schopnost učit se nové věci,
  • aktivní přístup k práci.

Uvítáme:

  • praxi při vývoji rozsáhlejších aplikací,
  • zkušenost s týmovým vývojem,
  • znalost C# (případně C++),
  • znalost MS Visual Studio.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • bezpečnostní a provozní monitoring,
  • definování bezpečnostních pravidel a opatření,
  • vyhodnocování bezpečnostních událostí a incidentů prostřednictvím detekčních a analytických nástrojů,
  • zajištění digitálních stop při řešení bezpečnostních incidentů,
  • vyhledávání bezpečnostních hrozeb v IS,
  • návrh aktivit v rámci informační a kybernetické bezpečnosti,
  • sledování trendů v oblasti kybernetické bezpečnosti,
  • podílení se na budování bezpečnostního centra,
  • spolupráce s útvarem zajišťujícím IT služby.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe v IT, ideálně v oblasti bezpečnostního monitoringu,
  • zkušenosti s technologiemi SIEM a návaznými procesy výhodou,
  • zájem o ICT bezpečnost.

Uvítáme:

  • schopnost analytického myšlení,
  • znalost technické angličtiny.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • Zajímavá práce s přesahem a využitím jedinečných technologií v oblastech:
    • kybernetické bezpečnosti,
    • programování,
    • síťových řešení,
    • datové analýzy,
    • a dalších. 

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ / VŠ vzdělání,
  • zájem o uplatnění v IT oblasti, chuť se dále rozvíjet a učit nové věci, sledovat nejnovější trendy.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • tvorba a správa plánovací dokumentace projektu,
  • vytváření a správa registrů a interních agend projektu,
  • spolupráce na návrzích, plánování a implementaci definovaných změn,
  • zajišťování testování, hodnocení kvality a provozu daného SW řešení,
  • participace na tvorbě a uskutečňování školení.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání,
  • mírně pokročilou znalost anglického jazyka,
  • velmi dobré komunikační dovednosti,
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • státní občanství ČR,
  • dobrý všeobecný přehled o dění v České republice i ve světě.

Uvítáme:

  • schopnost komunikace, vyjednávání a identifikace problémů,
  • zkušenosti v řízení a organizace malých týmů,
  • chuť se rozvíjet v oblasti řízení týmů, digitalizaci, big data či umělé inteligenci.

Ideální kandidát:

  • dokáže samostatně a jasně definovat podstatu problému na základě jím provedené analýzy,
  • je aktivní a schopný samostatné práce,
  • zkušenosti se státní správou výhodou.

Uvítáme:

  • chuť se podílet na unikátním projektu,
  • schopnost komunikace, dosahování koncensu, identifikace problémů a rizik,
  • zkušenosti či schopnosti při řízení a organizaci práce malých týmů,
  • snahu se rozvíjet a sledovat novinky v oblasti řízení týmů, digitalizace, zpracování velkých objemů dat či umělé inteligence.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce/uvítáme:

  • zkušenosti s analýzou návrhem a specifikací aplikací a integrací,
  • minimálně 5 let praxe na obdobné pozici, zkušenost s agilním vývojem a práci v SW DevOps/JIRA/Confluence,  zkušenost s psaním zadání formou UserStories,
  • minimálně dva referenční projekty v projektu velkého rozsahu (core systém),
  • zkušenosti s analýzou v agilním prostředí (SAFE, SCRUM),
  • znalosti standardů a nástrojů pro analýzu (EA (Archimate), FIGMA),
  • výborné prezentační dovednosti,
  • týmový duch,
  • schopnost návrhu UX výhodou,
  • certifikace procesní analýzy Six Sigma Green/Black Belt,
  • certifikace agilní metodiky Scrum,
  • proaktivní přístup pro identifikaci potřeb a požadavků zákazníka/uživatele a jejich transformace na technické požadavky,
  • vyhodnocení stávajících procesů a identifikace oblastí pro zlepšení,
  • vedení, školení a příprava metodiky pro juniornější analytiky,
  • zkušenost s testování nových a upravených funkcionalit.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce/uvítáme:

  • znalosti EA (Archimate), TOGAF,    
  • praxe v působení v agilním prostředí,
  • schopnost dokumentace řešení v SW EA (Archimate),
  • znalosti moderního FE/BE vývoje,
  • znalost middleware/ESB,
  • znalost DB,
  • znalost IT integrace (SOAP/REST/JSON, aj.),
  • minimálně 5 let praxe na obdobné pozici, zkušenost s agilním vývojem a práci v SW MS DevOps/JIRA/Confluence,
  • minimálně dva referenční projekty v míře komplexity core systému.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce/uvítáme:

  • výborná schopnost identifikace a porozumění potřeb, motivace a chování cílového zákazníka a zajištuje přizpůsobení designu produktu tak, aby byl pro uživatele intuitivní a snadno použitelný a příjemný pro užívání při zachování požadovaných funkcionalit,
  • minimálně 5 let práce v agilním týmu s tvorbou návrhů, wireframů a prototypů, které jsou testovány, iterovány a precizovány na základě zpětné vazby koncového uživatele, dle principů design thinking. K tomuto maximálně využívá dostupných technický prostředků (SW Figma, aj.),
  • zkušenosti s tvorbou vizuálním designem a brandingem, aby zajistil estetickou přitažlivost produktu a zároveň udržuje konzistenci designu napříč produktem, případně i skupinami produktů,
  • 3 referenční produkty.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce/uvítáme:

  • znalosti EA (Archimate), TOGAF,
  • praxe v působení v agilním prostředí,
  • praxe ve vedení týmu solution architektů,
  • praxe v definování strategie IT architektury,
  • schopnost dokumentace řešení v SW EA (Archimate),
  • znalosti moderního FE/BE vývoje,
  • znalost middleware/ESB,
  • znalost DB,
  • znalost IT integrace (SOAP/REST/JSON, aj.),
  • minimálně 5 let praxe na obdobné pozici, zkušenost s agilním vývojem a práci v SW MS DevOps/JIRA/Confluence,
  • referenční prostředí: počet uživatelů alespoň nižší jednotky tisíců, počet produktů/aplikací = 100, několik bezpečnostně oddělených segmentů infrastruktury.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce/uvítáme:

  • minimálně 5 let praxe na obdobné pozici v prostředí agilního vývoje,
  • 2 referenční projekty v rozsahu plánovaného projektu,
  • zkušenosti s automatizací testování, Práce s v nástroji Postman či nástroji kategorie Cucumber a TestRail (nebo podobnými),
  • nábor a rozvoj dovedností členů týmu testerů, velmi úzká spolupráce s HR,
  • formování týmů,
  • příprava testovací strategie a obecné strategie testování v prostředí společnosti,
  • definice test scope a příprava testovacích scénářů,
  • úzká spolupráce s vývojovým týmem a týmem zadavatele,
  • plánování a řízení exekuce testovacích aktivit a reporting,
  • zkušenost práce v nástroji MS DevOps/JIRA,
  • znalosti v oblasti vývoje SW, programovacích nástrojů a skriptování.
  • zavedenou ordinaci praktického lékaře/stomatologa s možností dovybavení dle vlastních potřeb,
  • pravidelnou pracovní dobu v jednosměnném provozu (po-pá),
  • podporu silného administrativního a technického týmu,
  • zázemí lékařského pokoje,
  • pravidelné odborné vzdělávání,
  • balíček služebních benefitů (např. 30 dnů řádné dovolené, náborový příspěvek až 150 000,- Kč, možnost služebního bytu v Praze, příspěvek na stravování, penzijní spoření, životní pojištění a rekreaci aj.),
  • místo výkonu: Praha 13.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • organizace a administrativní zajištění chodu sekretariátu zdravotního střediska bezpečnostního sboru,
  • zastupování v ordinaci v případě nepřítomnosti sestry praktického lékaře,
  • spolupráce se zdravotními pojišťovnami při registraci pojištěnců a zajištění svozu zdravotnických výsledků.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SZŠ s maturitou + osvědčení vykonávat zdravotnické povolání bez odborného dohledu,
  • praxi v administrativě i ordinaci,
  • znalost práce na PC - na uživatelské úrovni,
  • spolehlivost, samostatnost, vysoká míra zodpovědnosti.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • péče o chrup a ústní dutinu příslušníků Bezpečnostní informační služby,
  • preventivní prohlídky,
  • diagnostika a léčba problémů s chrupem.

  Ideální uchazeč by měl mít:

  • vysokoškolské vzdělání v oboru opravňující k výkonu povolání v ČR,
  • alespoň 2 roky praxe v oboru,
  • chuť prohlubovat své znalosti a rozvíjet svou odbornost,
  • dobré komunikační a organizační dovednosti, pečlivost a samostatnost.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • příprava materiálů a nástrojů, sterilizace nástrojů,
  • asistence lékaři při ošetřeních a zákrocích,
  • organizace a administrativní zajištění chodu ordinace (komunikace s pacienty, objednávání pacientů, aj.),
  • spolupráce se zdravotními pojišťovnami,
  • klidné prostředí a pravidelná pracovní doba (pondělí – pátek).

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SZŠ s maturitou/bakalářské vzdělání,
  • odbornou způsobilost k výkonu povolání dle zákona č. 96/2004 Sb., o nelékařských zdravotnických povolání,
  • spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • diagnostika a léčba běžných onemocnění, zprostředkování specializované péče,
  • provádění preventivních prohlídek a poradenství v oblasti prevence zdraví,
  • zajištění pracovně-lékařských prohlídek.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • vzdělání dle zákona č. 95/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání odborné způsobilosti (L3),
  • vstřícný a trpělivý přístup, chuť prohlubovat znalosti a rozvíjet svou odbornost,
  • dobré komunikativní a organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • získávání a zpracování informací v oblastech vymezených Zákonem o zpravodajských službách České republiky 153/1994 Sb.,
    • terorismu,
    • významné ekonomické zájmy,
    • kontrašpionáž,
    • extremismus,
    • organizovaný zločin,
    • proliferace a vojenský materiál,
    • kybernetická bezpečnost,
    • ochrana utajovaných informací,
  • analýza získaných informací, vyhodnocení priorit, jejich zpracování a prezentace výsledků,
  • monitoring závěrů vyplývající z vlastních analýz, predikce dalších možných kroků.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • vysokoškolské vzdělání (min. bakalářský stupeň),
  • přehled o všeobecném společenském a politickém dění v ČR i ve světě,
  • znalost AJ minimálně na úrovni B1.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • zpracování souhrnných podkladů pro rozhodovací činnost ústředního orgánu státní správy (viz např. § 107, § 108 a § 109 zákona č. 412 2005 Sb.), zodpovědnost za jejich úplnost a za jejich věcnou správnost,
  • opatřování dílčích podkladů v součinnosti s ostatními organizačními útvary, jejich následné vyhodnocení,
  • komunikace se spolupracujícími institucemi, vedení jednání a konzultací,
  • tvorba expertních stanovisek, koncepcí, obecně závazných předpisů, vnitřních předpisů a metodických pomůcek v oboru působnosti.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • VŠ vzdělání v oblasti práva nebo Policejní akademie ČR (přijímáme přihlášky již před ukončením studia),
  • analytické schopnosti,
  • znalost anglického jazyka na úrovni A2,
  • pečlivý a zodpovědný přístup k práci,
  • vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu,
  • schopnost pracovat s termíny.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • analýza informací z otevřených zdrojů, rešerše zaměřené na bezpečnostní problematiku,
  • vyhodnocování informací od partnerských organizací a subjektů státní správy,
  • zjišťování digitálních stop,
  • predikce vývoje na základě získaných informací.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • VŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy),
  • dobrý teoretický a praktický přehled o všeobecném společenském dění v ČR i ve světě,
  • schopnost analytického a kritického myšlení, velmi dobré komunikační a organizační dovednosti, proaktivní přístup k řešení problémů,
  • dobrou znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1, uvítáme znalost dalších jazyků (arabštiny, čínštiny, francouzštiny a ruštiny).

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • spolupráce na rozvoji a údržbě datového skladu,
  • extrakce, transformace a načítání (ETL) dat z různých datových zdrojů,
  • analýza a příprava dat pro koncové uživatele,
  • technické zabezpečení systémů pro získávání a zpracování dat z otevřených zdrojů,
  • práce s T-SQL, Python a SQL Server Integration Services (SSIS).

Ideální uchazeč by měl mít:

  • vysokoškolské vzdělání (min. bakalářský stupeň),
  • znalost anglického jazyka (minimálně na úrovni státní maturity),
  • zájem o oblast zpracování dat, chuť učit se novým věcem, rozvíjet se a růst,
  • analytické myšlení, samostatný a proaktivní přístup,
  • základní znalost SQL – databáze, dotazy, funkce,
  • základní zkušenosti se systémy pro správu datových skladů (MS SQL server, SSIS).

Uvítáme:

  • základy programování, skriptování (např. Python/Shell),
  • znalosti v oblasti ETL procesů,
  • zkušenosti s relačními databázemi a základní znalost SQL.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • zajišťování akviziční činnosti a spolupráce s externími dodavateli (spolupráce při zadávání zakázek na nákup datových zdrojů),
  • zajišťování metodické a poradenské činnosti pro koncové uživatele,
  • získávání dat a informací z externích zdrojů včetně cizojazyčných a jejich zpracování,
  • podílení se na tvorbě speciálních databází.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • vysokoškolské vzdělání (min. bakalářský stupeň), vzdělání zaměřené na informační studia a knihovnictví,
  • znalost anglického jazyka (minimálně na úrovni státní maturity),
  • komunikace na velmi dobré úrovni.

Uvítáme:

  • zkušenost s tvorbou rešerší a analýz,
  • přehled o aktuálním dění v ČR i ve světě.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • zpracování analýz z informací zpravodajských služeb celého světa,
  • poskytování vlastních stanovisek na dané problematiky,
  • monitoring závěrů vyplývajících z vlastních i cizích analýz, predikce dalšího možného vývoje,
  • vyhodnocování strategických materiálů a návrhů priorit.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • VŠ vzdělání,
  • výborné komunikační schopnosti i v anglickém jazyce,
  • pečlivost, týmovost,
  • velmi dobrá znalost AJ na úrovni minimálně B.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • získávání a příprava dat pro import do prostředí GIS,
  • zpracování, vizualizace a analýza prostorových dat,
  • vytváření, správa a aktualizace map, mapových vrstev a tematických map,
  • tvorba mapových výstupů dle požadavků zadavatele,
  • tvorba webových aplikací a údržba mapového portálu,
  • poskytování odborné podpory uživatelům, spolupráce v rámci organizace i s orgány státní správy,
  • aktualizace a údržba GIS SW a nástrojů.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • VŠ vzdělání nejlépe v oblasti kartografie, geodézie, geoinformatiky nebo geografie,
  • dobrou znalost prostředí GIS (software ArcGIS, QGIS apod.),
  • zkušenosti s prováděním analýz a interpretací výsledků,
  • znalost AJ minimálně na úrovni B1.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

 Náplň práce:

  • práce na překladatelských projektech v oblasti bezpečnostní problematiky,
  • rešerše a jazykové korektury s využitím AJ, FJ a RJ,
  • práce se zahraničními a českými databázemi.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • VŠ vzdělání v oblasti jazykových studií (překladatelství, tlumočnictví),
  • znalost anglického jazyka na úrovni C1-C2 (podloženo certifikovanou zkouškou), FJ na úrovni min. B2 a RJ výhodou.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • tvorba a realizace náborových kampaní (online/offline),
  • správa sociálních sítí a webových stránek zaměřených na nábor,
  • spolupráce s tiskovým mluvčím, účast na veletrzích a HR akcích,
  • vytváření propagačních materiálů – texty, videa, vizuály,
  • analýza trhu práce a návrhy, jak oslovit cílové skupiny.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání,
  • zkušenost v oblasti HR marketingu, digitálního marketingu nebo PR,
  • schopnost kreativně psát a pracovat s obsahem,
  • orientace v online prostředí,
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti,
  • samostatnost, proaktivní přístup a chuť se učit,
  • ŘP sk. B.

Nabízíme:

  • možnost tvořit a inovovat – dostanete prostor pro realizaci vlastních nápadů v oblasti HR marketingu.

 

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • spoluvytváření a realizace strategie náboru a výběru příslušníků zpravodajské služby,
  • specifikace služebních a pracovních pozic, tvorba inzerce a výběr vhodných uchazečů,
  • zajištění celého výběrového řízení a vedení personálních pohovorů,
  • zastupování Služby na náborových akcích (veletrhy, přednášky, informační dny, aj.).

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářský stupeň),
  • 1 rok praxe v oblasti řízení lidských zdrojů,
  • výborné komunikační, organizační a prezentační dovednosti.

Uvítáme:

  • znalost psychologie osobnosti a psychologie práce,
  • praxe v ostatních HR procesech (např. adaptace, stabilizace a motivace, AC/DC),
  • ŘP sk. B.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • psychologická diagnostika dospělých,
  • lektorování v oblasti soft skills,
  • příprava a realizace AC/DC,
  • poradenství a krizová intervence a další činnosti v oblasti rozvoje lidských zdrojů.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • vysokoškolské vzdělání - jednooborové magisterské studium psychologie,
  • výborné komunikační dovednosti, schopnost jednat s lidmi a týmový přístup.

Uvítáme:

  • praxi v jedné z těchto oblastí: psychologie práce, psychologická diagnostika, poradenství či lektorování,
  • absolvované kurzy psychodiagnostických metod, krizové intervence, případně prezentačních dovedností,
  • základní přehled o činnostech v oblasti řízení lidských zdrojů firmy a personalistiky.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • podpora HR oddělení při administrativních úkonech,
  • komunikace s uchazeči a organizace pohovorů,
  • zpracování materiálů pro bezpečnostní řízení uchazečů,
  • práce s interní databází, zpracování statistik,
  • podpora při onboardingových procesech nových zaměstnanců.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně v oblasti HR, psychologie nebo podobného směru,
  • předchozí zkušenosti na podobné pozici výhodou,
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti,
  • zodpovědnost, samostatnost a pečlivost,
  • schopnost týmové spolupráce,
  • příjemné vystupování a proaktivní přístup,
  • znalost práce MS Office,
  • ŘP sk. B.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • analýza zpravodajských informací,
  • každodenní práce s odbornými zdroji (otevřené a neveřejné zdroje, mezinárodní spolupráce) technické povahy s velkým zastoupením zdrojů v anglickém jazyce,
  • vedení mezinárodní korespondence,
  • psaní výstupních zpráv zákonným adresátům.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • VŠ vzdělání (nemusí být v oboru kybernetické bezpečnosti),
  • aktivní znalost AJ na úrovni B2 – zpracování odborných technických textů v AJ,
  • pozitivní vztah k oblasti kybernetické bezpečnosti (a technickým tématům obecně), ochotu neustále se v dané oblasti vzdělávat a rozšiřovat si přehled.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • administrativní a lustrační činnost dle předem popsaného schématu,
  • vyhledávání informací z různých zdrojů a databází, včetně zahraničních,
  • přípravu a kompletaci podkladů pro další analytickou činnost.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání (nemusí být v oblasti ICT) – vhodné pro absolventy,
  • základní znalost AJ,
  • znalost IT na úrovni běžného uživatele Internetu,
  • ochota dále se vzdělávat v daném oboru.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • získávání a zpracování informací v oblasti kybernetických útoků nebo jiných kybernetických hrozeb,
  • intenzivní spolupráce v mezinárodním prostředí,
  • možnost specializace na OSINT, získávání digitálních stop, analýzu malware, forenzní postupy.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • minimálně Bc. vzdělání (nemusí být v oblasti ICT) – vhodné pro absolventy,
  • znalost AJ na úrovni B1,
  • zkušenosti v IT na úrovni pokročilého uživatele,
  • znalost principů kybernetické bezpečnosti,
  • analytické myšlení, cit pro detail.

Uvítáme:

  • orientace v oblasti CTI (Cyber Threat Intelligence),
  • předchozí zkušenost s analýzou nebo vyšetřováním kybernetických útoků,
  • zkušenost s forenzními postupy,
  • zájem

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • získávání a zpracování informací v oblastech vymezených zákonem o zpravodajských službách České republiky 153/1994 Sb., (terorismu, významných ekonomických zájmů, kontrašpionáže, extremismu, organizovaného zločinu, proliferace a vojenského materiálu, kybernetické bezpečnosti, ochrany utajovaných informací),
  • komunikace se stávajícími partnery, vyhledávání nových příležitostí a vedení jednání,
  • kombinace práce v terénu i kanceláři.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • minimálně Bc. vzdělání,
  • schopnost přizpůsobit se rozdílným komunikačním partnerům,
  • přehled o všeobecném společenském a politickém dění v ČR i ve světě,
  • ochotu vzdělávat se a zdokonalovat komunikační schopnosti i znalosti vybrané problematiky,
  • znalost cizích jazyků (francouzština, ruština, němčina, čínština a další),
  • schopnost posoudit důležitost informací a umí si stanovit priority.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • sběr informací, jejich analýza a příprava výstupů podle aktuálních požadavků organizace,
  • zaměření na oblast významných ekonomických zájmů, terorismu či proliferace vojenského materiálu,
  • komunikace se stávajícími a potenciálními pracovními partnery, vyhledávání nových příležitostí a vedení jednání,
  • práce se specifickými prostředky získávání informací na základě zákona č. 154/1994 Sb.,
  • aktivní spolupráce v rámci organizace, případně s jinými orgány státní správy,
  • práce v terénu i v kanceláři.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • VŠ vzdělání – alespoň Bc. stupeň,
  • znalost anglického jazyka na mírně pokročilé úrovni,
  • dobré komunikační dovednosti, schopnost jednat s lidmi, proaktivní přístup k řešení problémů.

Uvítáme:

  • ochotu a zájem učit se novým věcem,
  • schopnost posoudit důležitost informace,
  • časovou flexibilitu a schopnost práce v terénu,
  • přizpůsobivost na různá prostředí a typy osobnosti.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • zjišťování a ověřování informací v terénu na základě předchozích podnětů,
  • zaznamenávání a zpracovávání získaných informací, jejich interpretace a písemné vyhotovení závěrečných zpráv,
  • komunikace se zadavatelem, v rámci týmu a technické podpory.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy),
  • velmi dobrou schopnost práce pod tlakem a odolnost vůči stresu,
  • časovou flexibilitu (směnnost),
  • ŘP sk. B (sk. A výhodou).

Uvítáme:

  • zájem o foto a video techniku,
  • zájem o auto/moto,
  • schopnost stanovit si priority a pružně reagovat na změny,
  • znalosti v oboru elektro,
  • znalost Prahy a orientační smysl.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • zabezpečování specializované činnosti v oblasti dislokace organizačních útvarů BIS a v oblasti posuzování a řešení majetkoprávní agendy vyplývající z předmětné náplně služební činnosti,
  • zpracovávání návrhů smluv na převod, koupi nebo prodej nemovitostí, dále smluv o věcných břemenech a předkládá je s vlastním vyjádřením,
  • provádění majetkoprávních opatření vyplývající ze správy nemovitostí BIS a zabezpečuje úkony související s katastrem nemovitostí,
  • vypracovávání stanovisek BIS v případech, kdy BIS vystupuje jako účastník řízení (případně dotčený orgán) ve věcech stavebního řízení u objektů a pozemků sousedících s objekty a pozemky BIS.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ,
  • schopnost samostatně pracovat, zodpovědnost,
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) - cestování po ČR.

Výhodou bude, pokud budete mít:

  • praxi v oblasti zeměměřičství, katastrů a práva.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • provádění kontrol provozuschopnosti požárně bezpečnostních zařízení (především požárních ucpávek; požární uzávěrů otvorů, kouřotěsných dveří, požárních klapek, nouzového osvětlení, zařízení pro odvod tepla a kouře popř. hasicích přístrojů a hydrantů,...) ve všech objektech,
  • zpracování evidence požárně bezpečnostních zařízení, dokladů o provedených kontrolách a odstranění zjištěných závad,
  • sestavování plánu, harmonogramu povinných kontrol a revizí požárně bezpečnostního zařízení,
  • udržování nezbytné odborné kvalifikace pro výkon revizního technika. Účast na potřebných pravidelných školeních a přezkoušeních,
  • provádění servisu, oprav a údržby požárně bezpečnostních zařízení ve všech objektech,
  • montáž požárních ucpávek,
  • kontroly požárních obkladů a nátěrů,
  • montážní a demontážní práce při kontrole, opravách, údržbě a seřizování zařízení,
  • možnost pomoci s prováděním kontrol provozuschopnosti EPS,
  • možnost provádění kontrol a montáže věcných prostředků požární ochrany (PHP),
  • možnost provádění kontrol požární vody - vnitřní hydrantové systémy, vnější odběrná místa.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ s maturitou,
  • odbornou způsobilost dle zákona č. 67/2001 Sb., o požární ochraně (úplné znění zákona 133/85 Sb. ve smyslu pozdějších změn - §11),
  • znalost obecně závazných předpisů podle zákona č.360/1992 Sb. - oblast stavebně právní – výhodou,
  • praxe v oblasti revizní činnosti,
  • schopnost samostatně pracovat, zodpovědnost,
  • řidičský průkaz skupiny B.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Ideální uchazeč by měl mít:

  • absolventy elektrotechnických škol,
  • manuálně zručné pracovníky se znalostmi zpracování materiálů (kov, dřevo plast) / obrábění kovů (na konvenčních nebo CNC strojích) / práce na laseru / zkušenostmi s pájením,
  • „domácí kutily“ s technickým vzděláním (strojírenského, nebo všeobecného charakteru a zájmem o techniku),
  • uchazeče se znalostí 3D tisku, 3D modelování,
  • reverzní inženýry,
  • radioamatéry, apod.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • příprava, realizace a kontrola stavebních investičních akcí (výstavba, přestavba, modernizace administrativních budov),
  • zpracovávání 3D modelů staveb, práce s daty, práce se stávající projektovou dokumentací za účelem vytvoření BIM modelů a jejich správy,
  • vytváření pasportizace stávajících objektů a projektování jejich změn,
  • příprava výběrových řízení na dodavatele,
  • konzultace a vyhodnocování nabídek od dodavatelů,
  • kontrola správnosti provádění prací,
  • převzetí stavební akce.


Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru,
  • praktické zkušenosti v oblasti výstavby a investiční činnosti,
  • základní znalost 3D modelování staveb (SW Revit výhodou),
  • logické a analytické myšlení, výborné vyjednávací a organizační schopnosti,
  • vlastní iniciativu a aktivní přístup k řešení problémů,
  • pečlivost a zaměření na detail.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • zpracování účetních operací v rámci svěřené agendy,
  • evidence majetku, tvorba skladových karet,
  • zařazení, vyřazení a inventarizace majetku,
  • měsíční uzávěrky, účetní a daňové odpisy,
  • kontrola směrnic, interních předpisů a formulářů,
  • kontrola náležitostí daňových dokladů a jejich evidence,
  • komunikace s kolegy napříč Službou.


Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání - ideálně ekonomického směru,
  • pokročilá znalost MS Office,
  • efektivní komunikace a schopnost spolupráce.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • vedení a zabezpečení evidence materiálových prostředků odboru, zajištění pohybu materiálu včetně evidence a následného zpracování v systému GINIS,
  • podílení se na inventarizaci majetku a závazků odboru v interním systému,
  • příprava podkladů pro měsíční závěrky, evidence a distribuce stravenek,
  • vedení pokladny (hmotná zodpovědnost),
  • správa cestovních příkazů,
  • administrace agendy nákupů a objednávek (drobný a spotřební materiál).

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou),
  • uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě),
  • znalost MS Office,
  • výborné komunikační a organizační dovednosti, aktivní přístup k práci,
  • samostatnost, pečlivost, smysl pro práci s čísly.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • příprava a evidence dokumentů včetně korespondence, zápisy z porad a jednání, zpracování reportů dle zadání,
  • organizační zajištění chodu sekretariátu – objednávky občerstvení, uvádění návštěv, přepojování hovorů,
  • vedení jednacích protokolů, příprava podkladů pro archivaci a účast na skartačním řízení,
  • samostatné plnění úkolů zadaných ředitelem,
  • komunikace v rámci ostatních pracovišť.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou),
  • uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě a se spisovou službou),
  • znalost MS Office,
  • výborné komunikační a organizační dovednosti,
  • samostatnost, pečlivost a aktivní přístup k práci.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • správa databáze mobilních telefonů a jejich příslušenství,
  • řešení požadavků souvisejících s přípravou a vydáváním jednotlivých komponentů,
  • komunikace s dodavateli, příprava objednávek a řešení smluvních vztahů,
  • práce s ekonomickým systémem a zajištění podkladů pro účetní oddělení.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání,
  • velmi dobré komunikační dovednosti,
  • pečlivost a zodpovědnost,
  • orientace v moderních technologiích.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • činnosti související s odhalováním a vyšetřováním přestupků a trestných činů příslušníků BIS,
  • zajišťování komplexních právních služeb v oblasti vnitřní kontrolní činnosti,
  • vedení a archivace příslušné agendy,
  • vypracování právních stanovisek pro OČTR a návrhů na zahájení trestního a správního řízení,
  • příjem a prověřování stížností a oznámení občanů,
  • právní poradenství.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • VŠ vzdělání v oblasti práva nebo Policejní akademie ČR,
  • znalost a orientace v právních předpisech zejména v oblasti trestního a správního práva,
  • výborné komunikační dovednosti,
  • schopnost jednat s lidmi, samostatné práce a práce pod tlakem.

Uvítáme:

  • zájem o občasnou práci v terénu,
  • ŘP sk. B.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • smluvní agenda, včetně aktivní účasti na předsmluvním vyjednávání,
  • příprava odborných stanovisek a konzultací v otázkách služebního poměru a dalších právních oblastí,
  • příprava, připomínkování a výklad vnitřních předpisů Služby,
  • připomínkování návrhů právních předpisů v meziresortních připomínkových řízeních a účast na vypořádání připomínek,
  • obecná právní agenda (zastupování Služby před soudem a v rámci správních řízení),
  • účast na mezinárodní spolupráci.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • VŠ vzdělání v oblasti práva,
  • aktivní znalost anglického jazyka,
  • schopnost stručného, jasného a bezrozporného vyjadřování.

Uvítáme také:

  • samostatnost, pečlivost a ochotu vzdělávat se,
  • týmového hráče.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • nevšední a zajímavá právnická činnost při zajišťování bezpečnosti České republiky,
  • příprava odborných právních stanovisek, rozborů a metodik,
  • komunikace se spolupracujícími institucemi a vedení jednání,
  • expertní konzultace a součinnost,
  • příprava vnitřní i vnější legislativy.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • VŠ studium magisterského typu v oboru Právo,
  • znalost anglického jazyka na úrovni B2,
  • vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu,
  • samostatnost, pečlivost, týmovost a ochotu se vzdělávat.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

 Náplň práce:

  • organizace vzdělávacích programů - podpora při plánování a realizaci vzdělávacích aktivit ve Službě,
  • administrace vzdělávacích aktivit - registrace účastníků, příprava dokumentace, spolupráce s lektory,
  • spolupráce s externími partnery - komunikace s dodavateli služeb,
  • podpora interních projektů - vyhodnocování zpětné vazby, pomoc s revizí kurzů, správa interního systému vzdělávání.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání,
  • velmi dobré komunikační dovednosti,
  • pokročilá znalost práce na PC,
  • organizační schopnosti,
  • ŘP sk. B.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • zajištění ostrahy a ochrany střeženého objektu,
  • kontrola objektu – vizuální, pochůzková činnost, fyzická kontrola osob i vozidel,
  • práce s bezpečnostními technologiemi (EZS, EPS, CCTV),
  • řešení mimořádných událostí a jejich vyhodnocení.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou,
  • velmi dobrou fyzickou zdatnost (fyzické testy) a výborný zdravotní stav,
  • samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a aktivní přístup,
  • komunikační a organizační schopnosti, reprezentativní vystupování.

Uvítáme:

  • praxi v oblasti bezpečnosti,
  • znalost obsluhy technických prostředků,
  • ŘP sk. B.

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • řízení motorových vozidel v rámci České republiky,
  • zodpovědnost za svěřená vozidla a jejich technický stav,
  • zajištění drobné údržby a oprav,
  • pravidelná pracovní doba (po-pá).

Ideální uchazeč by měl mít:

  • středoškolské vzdělání s maturitou (bez maturity nižší příjem),
  • řidičský průkaz skupiny D,
  • samostatnost, aktivní přístup k práci,
  • spolehlivost, vysoká míra zodpovědnosti.

 Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • zajišťování skladového hospodářství (osobní ochranné pracovní prostředky, pracovní pomůcky, atd.),
  • příjem a výdej zboží, fyzická kontrola skladových zásob (inventarizace),
  • práce na PC v účetním systému a balíčku MS Office (MS Word a Excel),
  • komunikace s kolegy napříč organizací,
  • dodržování pořádku a čistoty ve skladu.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • středoškolské vzdělání s maturitou,
  • ŘP sk. B - aktivní řidič,
  • základní znalost práce na PC (základní funkce MS Word a Excel).

Pracovní poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • činnost v oblasti autodílny, údržba osobních vozidel, servisní prohlídky, běžné opravy a opravy po škodních událostech, pneuservisní služby, speciální úpravy a vestavby vozidel a další související činnosti.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • vyučení v daném či příbuzném oboru (SOU/SŠ technického směru),
  • zájem o automobily, dopravu,
  • zkušenosti z autodílny, servisu vítány,
  • schopnost samostatně pracovat, zodpovědnost, pečlivost,
  • řidičský průkaz sk. B.

Pracovní poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • příprava a úprava základních surovin, zeleniny a ovoce,
  • úklid nádobí do myčky, úklid pracovního místa,
  • další pomocné práce v kuchyni dle potřeby,
  • výdej obědů ve firemní jídelně,
  • pravidelná pracovní doba od pondělí do pátku.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • Výuční list nebo ZŠ vzdělání + praxe v oboru.

Pracovní poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • příprava a úprava základních surovin,
  • příprava polévek, hlavních chodů, salátů i dezertů,
  • výdej obědů ve firemní jídelně,
  • pravidelná pracovní doba od pondělí do pátku.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • Výuční list nebo praxi v oboru.

Pracovní poměr, místo výkonu: Praha

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SOU/SŠ,
  • manuální zručnost,
  • zákon 250/2021 Sb. (dříve vyhláška 50/1978 Sb. - odborná způsobilost v elektrotechnice),
  • praxe výhodou – provozní údržba budov, elektroinstalace, opravy zařízení,
  • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost,
  • ŘP sk. B.

Pracovní poměr, místo výkonu: Praha

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SOU/SŠ,
  • manuální zručnost,
  • praxe v oboru malíř - lakýrník,
  • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.

Uvítáme:

  • zkušenosti s prací s různými materiály.

Pracovní poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • zámečnické práce,
  • údržba budov a vnitřního zařízení,
  • drobné opravy (opravy dveří, držáků, oplocení, železných komponentů),
  • částečná spolupráce se zedníky a instalatéry,
  • výroba ocelových prvků (zábradlí, mříže, stojany apod.).

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SOU technického směru (zámečník, strojní mechanik),
  • manuální zručnost,
  • základní kurz svařování plynem, elektrodou a CO2,
  • ŘP sk. B,
  • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.

Pracovní poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • úklid přilehlých prostor areálu,
  • drobné opravy,
  • péče o zeleň (včetně sekání trávy, úpravy keřů apod.),
  • manipulace se zahradní a úklidovou technikou.

Ideální uchazeč by měl mít:

  • minimálně základní vzdělání,
  • spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, manuální zručnost,
  • dobrý zdravotní a fyzický stav.

Pracovní poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • pravidelný úklid kanceláří a přilehlých prostor,
  • úklid sociálního zařízení a kuchyněk,
  • pravidelná pracovní doba po-pá, začátek mezi 6-7 hod. ranní (příp. možnost úpravy pracovní doby).

Ideální uchazeč by měl mít:

  • minimálně základní vzdělání,
  • spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud budete nadále používat tuto stránku, souhlasíte s používáním těchto technologií. Další informace