Aktuální inzerce
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce/uvítáme:
- hledáme Business analytika/analytičku, který se nebojí výzev. Hlavním cílem bude kompletní návrh a sběr požadavků od interního zákazníka, pochopení všech potřebných pracovních procesů, identifikaci potřeb a návrh řešení pro interní IT vývojový tým.
- vynikající komunikační a koordinační schopnosti
- pokročilé analytické a tvůrčí myšlení
- znalost UML, Enterprise Architekt
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce/uvítáme:
- na základě shromážděných business požadavků je potřebné identifikovat dopady na stávající funkcionalitu aplikací a navrhnout způsoby implementace nových požadavků. IT analytik navrhuje technické řešení v oblasti vývoje SW, navrhuje uživatelské scénáře, vytváří technické dokumentace a specifikuje zadání pro vývoj SW.
- analytické myšlení,
- praxe v oblasti IT/SW analýzy,
- všeobecný přehled v IT,
- znalost C#, .NET,
- znalost MS SQL,
- znalost UML, Enterprise architekt.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce/uvítáme:
- překládat zanalyzované potřeby interního klienta do návrhu architektonického řešení v rámci celého IT, bude se podílet na tvorbě celkové architektonické koncepci interních IS, vytvářet standardizovanou dokumentaci a dohlížet na dodržování standardů během implementace,
- praxe v oblasti IT analýzy a architektury,
- zkušenosti s nástroji a znalost metodik pro návrh architektury IT,
- znalost UML, Enterprise architekt,
- orientace v IT technologiích.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce/uvítáme:
- bude se podílet na tvorbě strategie a koncepce IT bezpečnosti, bude úzce spolupracovat s jednotlivými týmy při tvorbě nových SW a zajištění jejich bezpečné migrace, revidovat IT infrastrukturu a architekturu z pohledu bezpečnosti, ověřovat konfigurace a přístupy z pohledy Need to Know, aktivně sledovat vývoj a změny v prostředí digitálních hrozeb pro zajištění odpovídající bezpečnosti IS,
- zkušenosti v oblasti IT Security/Kybernetické bezpečnosti,
- znalost standardů kybernetické bezpečnosti,
- znalosti v oblasti bezpečnosti LAN/WAN, MS SQL, aplikační bezpečnosti,
- certifikace CISSP, CEH, OSCP , CISA/CISM, CRISC výhodou,
- znalost SIEM QRadar.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce/uvítáme:
- stanete se členem vývojového týmu a budete spolupracovat na vývoji interních aplikací na základě analyzovaných potřeb interního klienta s dopadem na celou organizaci. Budete se podílet na vývoji strategických aplikací, kde je kladen důraz na bezpečnost informací s využitím těch nejmodernějších řešení,
- znalost C#, .NET,
- základní znalosti SQL.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- správa databáze pro účely zpravodajské služby,
- konfigurace, optimalizace a správa databází MS SQL,
- technická podpora uživatelů.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy),
- výbornou znalost MS SQL,
- technické myšlení.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- správa počítačové sítě operativního pracoviště zaměřeného na kybernetickou bezpečnost,
- podílení se na ochraně útvaru před kybernetickými hrozbami,
- podpora při zabezpečení operativních aktivit kolegů v internetu (OPSEC),
- technicko - analytická činnost v souladu s činností operativních týmů.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/ VŠ vzdělání v oboru IT/ICT,
- technické myšlení, aktivní přístup k práci,
- komunikativnost a samostatnost,
- ŘP sk.B.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- instalace, servis a rozvoj zabezpečovacích systémů,
- zodpovědnost za funkčnost a provozuschopnost,
- analýza potřeb a požadavků uživatelů.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ vzdělání v oboru elektrotechnika,
- základní zkušenost v oblasti informační bezpečnosti (antivirová ochrana, nastavování práv),
- ochota cestovat v rámci České republiky + ŘP sk. B.
Uvítáme:
- praktické zkušenosti z oblasti instalace a provozu zabezpečovacích systémů (PTV, EZS, EPS, EKV apod.),
- aktivní zájem o oblast elektronických zabezpečovacích systémů a elektrotechniku obecně (slaboproud, silnoproud),
- technické a systémové myšlení.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- správa a údržba koncových stanic a tiskáren,
- nastavení HW vybavení, instalace SW vybavení pro nové a stávající uživatele,
- správa informačních systémů,
- podpora uživatelů.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ vzdělání v oboru ICT (vhodné i pro absolventy),
- znalosti v oblasti konfigurace a administrace operačního systému MS Windows 10 a výše,
- znalosti síťových technologií a internetových protokolů,
- praktické zkušenosti s provozem v oblasti správy LAN/WAN,
- znalost AJ (minimálně na úrovni maturitní zkoušky),
- ŘP sk. B – aktivní řidič.
Uvítáme:
- praxi v oblasti informačních a komunikačních technologií,
- přehled v oblasti identifikace a řešení bezpečnostních incidentů v oblasti ICT,
- zkušenosti s databází MS SQL,
- samostatnost, schopnost učit se nové věci, aktivní přístup k práci.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- konfigurace rádiových technologií TETRA,
- rozvoj, správa a zabezpečení rádiových sítí a radiostanic,
- podílení se na budování nových zařízení.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ elektrotechnického směru – radiotechnika výhodou,
- dobrou znalost práce s informačními a komunikačními technologiemi,
- ŘP sk. B (aktivní řidič).
Uvítáme:
- zkušenosti z radioamatérství – znalost radiových systémů,
- kvalifikaci dle Nařízení vlády č. 197/2022 Sb. (Nařízení vlády o požadavcích na odbornou způsobilost k výkonu činnosti na elektrických zařízeních a na odbornou způsobilost v elektrotechnice),
- znalost anglického jazyka,
- práce ve výškách.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- konfigurace Cisco síťových prvků,
- rozvoj, správa a zabezpečení LAN/WAN.
Ideální uchazeč by měl mít:
- dokončené min. středoškolské vzdělání,
- základní znalosti nebo praxe v oblasti síťových technologií.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- řešení incidentů v prostředí datového centra a na základě daných postupů a návodů jim předcházet,
- identifikace havarijních stavů a výpadků sítě,
- dohled nad technologiemi z oblasti energetiky, chlazení, hasicích zařízení, požární signalizace aj.,
- součástí náplně práce je i spolupráce se specialisty z daných problematik a související administrativa.
Ideální uchazeč by měl mít:
- minimálně SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy),
- 24 hodinový pracovní režim (poté 3 dny volna),
- znalost MS Windows na uživatelské úrovni.
Uvítáme:
- technické myšlení,
- proaktivní přístup v oblasti vzdělávání.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- zajištění dálkového dohledu nad technologiemi, jejich evidence a identifikace poruch,
- informování vedoucího pracovníka o všech událostech a opatřeních, které nastaly během směny,
- kontrola a evidence alarmových stavů,
- v rámci služeb Remote Hands se budete podílet na HW změnách,
- administrativní činnosti spojené s chodem dohledového centra.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání v oboru ICT nebo technického směru výhodou (vhodné i pro absolventy),
- základní znalost operačních systémů MS Windows,
- základní orientace serverových technologií, datových úložišť a zálohovacích systémů,
- ochota pracovat ve 24h režimu (poté 3 dny volna).
Uvítáme:
- zájem o nové technologie,
- samostatnost a proaktivní přístup.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- vývoj, správa, údržba a integrace aplikačního programového vybavení v oblastech bezpečnosti informací,
- dolování, integrace, konsolidace, vytěžování, vizualizace řízení a správa dat,
- vytěžování informací z textových a multimediálních dat,
- řízení a správa dokumentů, procesů a projektů, analýza entit, prediktivní analýza sentimentu a podobně.
Ideální uchazeč by měl mít:
- minimálně SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy),
- znalost: C# (případně C++), MS Visual Studio, MS SQL Server,
- analytické a systémové myšlení,
- komunikativnost a samostatnost,
- schopnost učit se nové věci,
- aktivní přístup k práci.
Uvítáme:
- praxi při vývoji rozsáhlejších aplikací,
- zkušenost s týmovým vývojem,
- znalost UML.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- řízení, kontrola a koordinace projektového týmu,
- zodpovědnost za plnění a monitorování cílů projektu,
- stanovení a určování projektový plán,
- zodpovědnost a vedení projektové dokumentace,
- dodržování smluvních ustanovení (čas, rozsah, kvalita, zdroje),
- stanovení požadavků na kvalitu, identifikace rizika a příležitosti,
- podílení se na konceptu projektu,
- spolupráce na procesu výběrovém řízení.
Ideální uchazeč by měl mít:
- znalost: C# (případně C++), MS Visual Studio, MS SQL Server,
- analytické a systémové myšlení,
- komunikativnost a samostatnost.
Uvítáme:
- zkušenosti s řízením projektů,
- schopnost učit se nové věci,
- aktivní přístup k práci.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- správa rádiové sítě - servis, konfigurace, podpora uživatelů,
- radioreléové spoje - návrhy řešení, zajištění dodávky - realizace a jejich správa,
- správa radiových bodů - montáž, kontrola a servis vysílacích rádiových zařízení.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ elektrotechnického směru – radiotechnika výhodou (vhodné i pro absolventy),
- dobrou znalost práce s informačními a komunikačními technologiemi,
- ŘP sk. B (aktivní řidič).
Uvítáme:
- zkušenosti z radioamatérství – znalost radiových systémů,
- osvědčení dle vyhlášky č. 50/1978Sb., § 5 a vyšší,
- znalost anglického jazyka.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- vývoj, správa, údržba a integrace aplikačního programového vybavení v oblastech bezpečnosti informací,
- dolování, integrace, konsolidace, vytěžování, vizualizace řízení a správa dat,
- vytěžování informací z textových a multimediálních dat,
- řízení a správa dokumentů, procesů a projektů, analýza entit, prediktivní analýza sentimentu a podobně.
Ideální uchazeč by měl mít:
- C# (případně C++), .NET, ASP.NET MVC,
- MS Visual Studio,
- webové služby SOAP,
- MS SQL Server včetně SQL Server Manager Studio, SQL Reporting a T-SQL,
- prokazatelnou minimálně 5 letou praxi při vývoji rozsáhlých aplikací,
- prokazatelnou zkušenost s týmovým vývojem,
- analytické a systémové myšlení,
- komunikativnost a samostatnost,
- schopnost učit se nové věci,
- aktivní přístup k práci.
Uvítáme:
- zkušenost s integrací s produkty Microsoft (Exchange, SharePoint, …)
nebo IBM (SPSS Modeler, Watson Deep Analytics, Identity Insight, …), - znalost Power Builder,
- znalost UML.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- provoz a adaptivní údržba IS, analýza a náprava chybových stavů nebo nestandartního chování IS,
- rozvoj IS s ohledem na vývojové trendy, návrh a implementace nových technických a systémových prostředků,
- realizace speciálních technických řešení, funkčních a bezpečnostních testů, realizace projektových úkolů.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ vzdělání v oboru ICT,
- velmi dobrou znalost operačních systémů MS Windows a Linux,
- znalost serverových technologií, datových úložišť a zálohovacích systémů,
- znalost virtualizačních platforem,
- znalost GPO, AD, poštovních služeb,
- znalost architektury rozsáhlých počítačových sítí,
- flexibilita, vysoké pracovní nasazení a schopnost týmové spolupráce,
- znalost AJ (minimálně na úrovni maturitní zkoušky).
Uvítáme:
- praxe v oblasti informačních a komunikačních technologií,
- znalost MS SQL výhodou,
- ŘP sk. B – aktivní řidič.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Ideální uchazeč by měl mít:
- zkušenost s návrhem a vykonáváním uživatelských testů,
- zkušenost s psaním uživatelských příruček,
- základní znalost tvorby SQL dotazů,
- schopnost pracovat s analytickými podklady (funkční specifikace, datový model, usecase),
- analytické a systémové myšlení,
- komunikativnost a samostatnost,
- schopnost učit se nové věci,
- aktivní přístup k práci.
Uvítáme:
- praxi při vývoji rozsáhlejších aplikací,
- zkušenost s týmovým vývojem,
- znalost C# (případně C++),
- znalost MS Visual Studio.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- bezpečnostní a provozní monitoring,
- definování bezpečnostních pravidel a opatření,
- vyhodnocování bezpečnostních událostí a incidentů prostřednictvím detekčních a analytických nástrojů,
- zajištění digitálních stop při řešení bezpečnostních incidentů,
- vyhledávání bezpečnostních hrozeb v IS,
- návrh aktivit v rámci informační a kybernetické bezpečnosti,
- sledování trendů v oblasti kybernetické bezpečnosti,
- podílení se na budování bezpečnostního centra,
- spolupráce s útvarem zajišťujícím IT služby.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe v IT, ideálně v oblasti bezpečnostního monitoringu,
- zkušenosti s technologiemi SIEM a návaznými procesy výhodou,
- zájem o ICT bezpečnost.
Uvítáme:
- schopnost analytického myšlení,
- znalost technické angličtiny.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- Zajímavá práce s přesahem a využitím jedinečných technologií v oblastech:
- kybernetické bezpečnosti,
- programování,
- síťových řešení,
- datové analýzy,
- a dalších.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ / VŠ vzdělání,
- zájem o uplatnění v IT oblasti, chuť se dále rozvíjet a učit nové věci, sledovat nejnovější trendy.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- tvorba a správa plánovací dokumentace projektu,
- vytváření a správa registrů a interních agend projektu,
- spolupráce na návrzích, plánování a implementaci definovaných změn,
- zajišťování testování, hodnocení kvality a provozu daného SW řešení,
- participace na tvorbě a uskutečňování školení.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ vzdělání,
- mírně pokročilou znalost anglického jazyka,
- velmi dobré komunikační dovednosti,
- řidičský průkaz skupiny B,
- státní občanství ČR,
- dobrý všeobecný přehled o dění v České republice i ve světě.
Uvítáme:
- schopnost komunikace, vyjednávání a identifikace problémů,
- zkušenosti v řízení a organizace malých týmů,
- chuť se rozvíjet v oblasti řízení týmů, digitalizaci, big data či umělé inteligenci.
Ideální kandidát:
- dokáže samostatně a jasně definovat podstatu problému na základě jím provedené analýzy,
- je aktivní a schopný samostatné práce,
- zkušenosti se státní správou výhodou.
Uvítáme:
- chuť se podílet na unikátním projektu,
- schopnost komunikace, dosahování koncensu, identifikace problémů a rizik,
- zkušenosti či schopnosti při řízení a organizaci práce malých týmů,
- snahu se rozvíjet a sledovat novinky v oblasti řízení týmů, digitalizace, zpracování velkých objemů dat či umělé inteligence.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce/uvítáme:
- zkušenosti s analýzou návrhem a specifikací aplikací a integrací,
- minimálně 5 let praxe na obdobné pozici, zkušenost s agilním vývojem a práci v SW DevOps/JIRA/Confluence, zkušenost s psaním zadání formou UserStories,
- minimálně dva referenční projekty v projektu velkého rozsahu (core systém),
- zkušenosti s analýzou v agilním prostředí (SAFE, SCRUM),
- znalosti standardů a nástrojů pro analýzu (EA (Archimate), FIGMA),
- výborné prezentační dovednosti,
- týmový duch,
- schopnost návrhu UX výhodou,
- certifikace procesní analýzy Six Sigma Green/Black Belt,
- certifikace agilní metodiky Scrum,
- proaktivní přístup pro identifikaci potřeb a požadavků zákazníka/uživatele a jejich transformace na technické požadavky,
- vyhodnocení stávajících procesů a identifikace oblastí pro zlepšení,
- vedení, školení a příprava metodiky pro juniornější analytiky,
- zkušenost s testování nových a upravených funkcionalit.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce/uvítáme:
- znalosti EA (Archimate), TOGAF,
- praxe v působení v agilním prostředí,
- schopnost dokumentace řešení v SW EA (Archimate),
- znalosti moderního FE/BE vývoje,
- znalost middleware/ESB,
- znalost DB,
- znalost IT integrace (SOAP/REST/JSON, aj.),
- minimálně 5 let praxe na obdobné pozici, zkušenost s agilním vývojem a práci v SW MS DevOps/JIRA/Confluence,
- minimálně dva referenční projekty v míře komplexity core systému.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce/uvítáme:
- výborná schopnost identifikace a porozumění potřeb, motivace a chování cílového zákazníka a zajištuje přizpůsobení designu produktu tak, aby byl pro uživatele intuitivní a snadno použitelný a příjemný pro užívání při zachování požadovaných funkcionalit,
- minimálně 5 let práce v agilním týmu s tvorbou návrhů, wireframů a prototypů, které jsou testovány, iterovány a precizovány na základě zpětné vazby koncového uživatele, dle principů design thinking. K tomuto maximálně využívá dostupných technický prostředků (SW Figma, aj.),
- zkušenosti s tvorbou vizuálním designem a brandingem, aby zajistil estetickou přitažlivost produktu a zároveň udržuje konzistenci designu napříč produktem, případně i skupinami produktů,
- 3 referenční produkty.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce/uvítáme:
- znalosti EA (Archimate), TOGAF,
- praxe v působení v agilním prostředí,
- praxe ve vedení týmu solution architektů,
- praxe v definování strategie IT architektury,
- schopnost dokumentace řešení v SW EA (Archimate),
- znalosti moderního FE/BE vývoje,
- znalost middleware/ESB,
- znalost DB,
- znalost IT integrace (SOAP/REST/JSON, aj.),
- minimálně 5 let praxe na obdobné pozici, zkušenost s agilním vývojem a práci v SW MS DevOps/JIRA/Confluence,
- referenční prostředí: počet uživatelů alespoň nižší jednotky tisíců, počet produktů/aplikací = 100, několik bezpečnostně oddělených segmentů infrastruktury.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce/uvítáme:
- minimálně 5 let praxe na obdobné pozici v prostředí agilního vývoje,
- 2 referenční projekty v rozsahu plánovaného projektu,
- zkušenosti s automatizací testování, Práce s v nástroji Postman či nástroji kategorie Cucumber a TestRail (nebo podobnými),
- nábor a rozvoj dovedností členů týmu testerů, velmi úzká spolupráce s HR,
- formování týmů,
- příprava testovací strategie a obecné strategie testování v prostředí společnosti,
- definice test scope a příprava testovacích scénářů,
- úzká spolupráce s vývojovým týmem a týmem zadavatele,
- plánování a řízení exekuce testovacích aktivit a reporting,
- zkušenost práce v nástroji MS DevOps/JIRA,
- znalosti v oblasti vývoje SW, programovacích nástrojů a skriptování.
- zavedenou ordinaci praktického lékaře/stomatologa s možností dovybavení dle vlastních potřeb,
- pravidelnou pracovní dobu v jednosměnném provozu (po-pá),
- podporu silného administrativního a technického týmu,
- zázemí lékařského pokoje,
- pravidelné odborné vzdělávání,
- balíček služebních benefitů (např. 30 dnů řádné dovolené, náborový příspěvek až 150 000,- Kč, možnost služebního bytu v Praze, příspěvek na stravování, penzijní spoření, životní pojištění a rekreaci aj.),
- místo výkonu: Praha 13.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- organizace a administrativní zajištění chodu sekretariátu zdravotního střediska bezpečnostního sboru,
- zastupování v ordinaci v případě nepřítomnosti sestry praktického lékaře,
- spolupráce se zdravotními pojišťovnami při registraci pojištěnců a zajištění svozu zdravotnických výsledků.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SZŠ s maturitou + osvědčení vykonávat zdravotnické povolání bez odborného dohledu,
- praxi v administrativě i ordinaci,
- znalost práce na PC - na uživatelské úrovni,
- spolehlivost, samostatnost, vysoká míra zodpovědnosti.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- péče o chrup a ústní dutinu příslušníků Bezpečnostní informační služby,
- preventivní prohlídky,
- diagnostika a léčba problémů s chrupem.
Ideální uchazeč by měl mít:
- vysokoškolské vzdělání v oboru opravňující k výkonu povolání v ČR,
- alespoň 2 roky praxe v oboru,
- chuť prohlubovat své znalosti a rozvíjet svou odbornost,
- dobré komunikační a organizační dovednosti, pečlivost a samostatnost.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- příprava materiálů a nástrojů, sterilizace nástrojů,
- asistence lékaři při ošetřeních a zákrocích,
- organizace a administrativní zajištění chodu ordinace (komunikace s pacienty, objednávání pacientů, aj.),
- spolupráce se zdravotními pojišťovnami,
- klidné prostředí a pravidelná pracovní doba (pondělí – pátek).
Ideální uchazeč by měl mít:
- SZŠ s maturitou/bakalářské vzdělání,
- odbornou způsobilost k výkonu povolání dle zákona č. 96/2004 Sb., o nelékařských zdravotnických povolání,
- spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- diagnostika a léčba běžných onemocnění, zprostředkování specializované péče,
- provádění preventivních prohlídek a poradenství v oblasti prevence zdraví,
- zajištění pracovně-lékařských prohlídek.
Ideální uchazeč by měl mít:
- vzdělání dle zákona č. 95/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání odborné způsobilosti (L3),
- vstřícný a trpělivý přístup, chuť prohlubovat znalosti a rozvíjet svou odbornost,
- dobré komunikativní a organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- získávání a zpracování informací v oblastech vymezených Zákonem o zpravodajských službách České republiky 153/1994 Sb.,
- terorismu,
- významné ekonomické zájmy,
- kontrašpionáž,
- extremismus,
- organizovaný zločin,
- proliferace a vojenský materiál,
- kybernetická bezpečnost,
- ochrana utajovaných informací,
- analýza získaných informací, vyhodnocení priorit, jejich zpracování a prezentace výsledků,
- monitoring závěrů vyplývající z vlastních analýz, predikce dalších možných kroků.
Ideální uchazeč by měl mít:
- vysokoškolské vzdělání (min. bakalářský stupeň),
- přehled o všeobecném společenském a politickém dění v ČR i ve světě,
- znalost AJ minimálně na úrovni B1.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- zpracování souhrnných podkladů pro rozhodovací činnost ústředního orgánu státní správy (viz např. § 107, § 108 a § 109 zákona č. 412 2005 Sb.), zodpovědnost za jejich úplnost a za jejich věcnou správnost,
- opatřování dílčích podkladů v součinnosti s ostatními organizačními útvary, jejich následné vyhodnocení,
- komunikace se spolupracujícími institucemi, vedení jednání a konzultací,
- tvorba expertních stanovisek, koncepcí, obecně závazných předpisů, vnitřních předpisů a metodických pomůcek v oboru působnosti.
Ideální uchazeč by měl mít:
- VŠ vzdělání v oblasti práva nebo Policejní akademie ČR (přijímáme přihlášky již před ukončením studia),
- analytické schopnosti,
- znalost anglického jazyka na úrovni A2,
- pečlivý a zodpovědný přístup k práci,
- vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu,
- schopnost pracovat s termíny.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- analýza informací z otevřených zdrojů, rešerše zaměřené na bezpečnostní problematiku,
- vyhodnocování informací od partnerských organizací a subjektů státní správy,
- zjišťování digitálních stop,
- predikce vývoje na základě získaných informací.
Ideální uchazeč by měl mít:
- VŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy),
- dobrý teoretický a praktický přehled o všeobecném společenském dění v ČR i ve světě,
- schopnost analytického a kritického myšlení, velmi dobré komunikační a organizační dovednosti, proaktivní přístup k řešení problémů,
- dobrou znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1, uvítáme znalost dalších jazyků (arabštiny, čínštiny, francouzštiny a ruštiny).
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- spolupráce na rozvoji a údržbě datového skladu,
- extrakce, transformace a načítání (ETL) dat z různých datových zdrojů,
- analýza a příprava dat pro koncové uživatele,
- technické zabezpečení systémů pro získávání a zpracování dat z otevřených zdrojů,
- práce s T-SQL, Python a SQL Server Integration Services (SSIS).
Ideální uchazeč by měl mít:
- vysokoškolské vzdělání (min. bakalářský stupeň),
- znalost anglického jazyka (minimálně na úrovni státní maturity),
- zájem o oblast zpracování dat, chuť učit se novým věcem, rozvíjet se a růst,
- analytické myšlení, samostatný a proaktivní přístup,
- základní znalost SQL – databáze, dotazy, funkce,
- základní zkušenosti se systémy pro správu datových skladů (MS SQL server, SSIS).
Uvítáme:
- základy programování, skriptování (např. Python/Shell),
- znalosti v oblasti ETL procesů,
- zkušenosti s relačními databázemi a základní znalost SQL.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- zajišťování akviziční činnosti a spolupráce s externími dodavateli (spolupráce při zadávání zakázek na nákup datových zdrojů),
- zajišťování metodické a poradenské činnosti pro koncové uživatele,
- získávání dat a informací z externích zdrojů včetně cizojazyčných a jejich zpracování,
- podílení se na tvorbě speciálních databází.
Ideální uchazeč by měl mít:
- vysokoškolské vzdělání (min. bakalářský stupeň), vzdělání zaměřené na informační studia a knihovnictví,
- znalost anglického jazyka (minimálně na úrovni státní maturity),
- komunikace na velmi dobré úrovni.
Uvítáme:
- zkušenost s tvorbou rešerší a analýz,
- přehled o aktuálním dění v ČR i ve světě.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- zpracování analýz z informací zpravodajských služeb celého světa,
- poskytování vlastních stanovisek na dané problematiky,
- monitoring závěrů vyplývajících z vlastních i cizích analýz, predikce dalšího možného vývoje,
- vyhodnocování strategických materiálů a návrhů priorit.
Ideální uchazeč by měl mít:
- VŠ vzdělání,
- výborné komunikační schopnosti i v anglickém jazyce,
- pečlivost, týmovost,
- velmi dobrá znalost AJ na úrovni minimálně B.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- získávání a příprava dat pro import do prostředí GIS,
- zpracování, vizualizace a analýza prostorových dat,
- vytváření, správa a aktualizace map, mapových vrstev a tematických map,
- tvorba mapových výstupů dle požadavků zadavatele,
- tvorba webových aplikací a údržba mapového portálu,
- poskytování odborné podpory uživatelům, spolupráce v rámci organizace i s orgány státní správy,
- aktualizace a údržba GIS SW a nástrojů.
Ideální uchazeč by měl mít:
- VŠ vzdělání nejlépe v oblasti kartografie, geodézie, geoinformatiky nebo geografie,
- dobrou znalost prostředí GIS (software ArcGIS, QGIS apod.),
- zkušenosti s prováděním analýz a interpretací výsledků,
- znalost AJ minimálně na úrovni B1.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- práce na překladatelských projektech v oblasti bezpečnostní problematiky,
- rešerše a jazykové korektury s využitím AJ, FJ a RJ,
- práce se zahraničními a českými databázemi.
Ideální uchazeč by měl mít:
- VŠ vzdělání v oblasti jazykových studií (překladatelství, tlumočnictví),
- znalost anglického jazyka na úrovni C1-C2 (podloženo certifikovanou zkouškou), FJ na úrovni min. B2 a RJ výhodou.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- tvorba a realizace náborových kampaní (online/offline),
- správa sociálních sítí a webových stránek zaměřených na nábor,
- spolupráce s tiskovým mluvčím, účast na veletrzích a HR akcích,
- vytváření propagačních materiálů – texty, videa, vizuály,
- analýza trhu práce a návrhy, jak oslovit cílové skupiny.
Ideální uchazeč by měl mít:
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání,
- zkušenost v oblasti HR marketingu, digitálního marketingu nebo PR,
- schopnost kreativně psát a pracovat s obsahem,
- orientace v online prostředí,
- výborné komunikační a prezentační dovednosti,
- samostatnost, proaktivní přístup a chuť se učit,
- ŘP sk. B.
Nabízíme:
- možnost tvořit a inovovat – dostanete prostor pro realizaci vlastních nápadů v oblasti HR marketingu.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- spoluvytváření a realizace strategie náboru a výběru příslušníků zpravodajské služby,
- specifikace služebních a pracovních pozic, tvorba inzerce a výběr vhodných uchazečů,
- zajištění celého výběrového řízení a vedení personálních pohovorů,
- zastupování Služby na náborových akcích (veletrhy, přednášky, informační dny, aj.).
Ideální uchazeč by měl mít:
- vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářský stupeň),
- 1 rok praxe v oblasti řízení lidských zdrojů,
- výborné komunikační, organizační a prezentační dovednosti.
Uvítáme:
- znalost psychologie osobnosti a psychologie práce,
- praxe v ostatních HR procesech (např. adaptace, stabilizace a motivace, AC/DC),
- ŘP sk. B.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- psychologická diagnostika dospělých,
- lektorování v oblasti soft skills,
- příprava a realizace AC/DC,
- poradenství a krizová intervence a další činnosti v oblasti rozvoje lidských zdrojů.
Ideální uchazeč by měl mít:
- vysokoškolské vzdělání - jednooborové magisterské studium psychologie,
- výborné komunikační dovednosti, schopnost jednat s lidmi a týmový přístup.
Uvítáme:
- praxi v jedné z těchto oblastí: psychologie práce, psychologická diagnostika, poradenství či lektorování,
- absolvované kurzy psychodiagnostických metod, krizové intervence, případně prezentačních dovedností,
- základní přehled o činnostech v oblasti řízení lidských zdrojů firmy a personalistiky.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- podpora HR oddělení při administrativních úkonech,
- komunikace s uchazeči a organizace pohovorů,
- zpracování materiálů pro bezpečnostní řízení uchazečů,
- práce s interní databází, zpracování statistik,
- podpora při onboardingových procesech nových zaměstnanců.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ vzdělání, ideálně v oblasti HR, psychologie nebo podobného směru,
- předchozí zkušenosti na podobné pozici výhodou,
- velmi dobré organizační a komunikační dovednosti,
- zodpovědnost, samostatnost a pečlivost,
- schopnost týmové spolupráce,
- příjemné vystupování a proaktivní přístup,
- znalost práce MS Office,
- ŘP sk. B.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- analýza zpravodajských informací,
- každodenní práce s odbornými zdroji (otevřené a neveřejné zdroje, mezinárodní spolupráce) technické povahy s velkým zastoupením zdrojů v anglickém jazyce,
- vedení mezinárodní korespondence,
- psaní výstupních zpráv zákonným adresátům.
Ideální uchazeč by měl mít:
- VŠ vzdělání (nemusí být v oboru kybernetické bezpečnosti),
- aktivní znalost AJ na úrovni B2 – zpracování odborných technických textů v AJ,
- pozitivní vztah k oblasti kybernetické bezpečnosti (a technickým tématům obecně), ochotu neustále se v dané oblasti vzdělávat a rozšiřovat si přehled.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- administrativní a lustrační činnost dle předem popsaného schématu,
- vyhledávání informací z různých zdrojů a databází, včetně zahraničních,
- přípravu a kompletaci podkladů pro další analytickou činnost.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání (nemusí být v oblasti ICT) – vhodné pro absolventy,
- základní znalost AJ,
- znalost IT na úrovni běžného uživatele Internetu,
- ochota dále se vzdělávat v daném oboru.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- získávání a zpracování informací v oblasti kybernetických útoků nebo jiných kybernetických hrozeb,
- intenzivní spolupráce v mezinárodním prostředí,
- možnost specializace na OSINT, získávání digitálních stop, analýzu malware, forenzní postupy.
Ideální uchazeč by měl mít:
- minimálně Bc. vzdělání (nemusí být v oblasti ICT) – vhodné pro absolventy,
- znalost AJ na úrovni B1,
- zkušenosti v IT na úrovni pokročilého uživatele,
- znalost principů kybernetické bezpečnosti,
- analytické myšlení, cit pro detail.
Uvítáme:
- orientace v oblasti CTI (Cyber Threat Intelligence),
- předchozí zkušenost s analýzou nebo vyšetřováním kybernetických útoků,
- zkušenost s forenzními postupy,
- zájem
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- získávání a zpracování informací v oblastech vymezených zákonem o zpravodajských službách České republiky 153/1994 Sb., (terorismu, významných ekonomických zájmů, kontrašpionáže, extremismu, organizovaného zločinu, proliferace a vojenského materiálu, kybernetické bezpečnosti, ochrany utajovaných informací),
- komunikace se stávajícími partnery, vyhledávání nových příležitostí a vedení jednání,
- kombinace práce v terénu i kanceláři.
Ideální uchazeč by měl mít:
- minimálně Bc. vzdělání,
- schopnost přizpůsobit se rozdílným komunikačním partnerům,
- přehled o všeobecném společenském a politickém dění v ČR i ve světě,
- ochotu vzdělávat se a zdokonalovat komunikační schopnosti i znalosti vybrané problematiky,
- znalost cizích jazyků (francouzština, ruština, němčina, čínština a další),
- schopnost posoudit důležitost informací a umí si stanovit priority.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- sběr informací, jejich analýza a příprava výstupů podle aktuálních požadavků organizace,
- zaměření na oblast významných ekonomických zájmů, terorismu či proliferace vojenského materiálu,
- komunikace se stávajícími a potenciálními pracovními partnery, vyhledávání nových příležitostí a vedení jednání,
- práce se specifickými prostředky získávání informací na základě zákona č. 154/1994 Sb.,
- aktivní spolupráce v rámci organizace, případně s jinými orgány státní správy,
- práce v terénu i v kanceláři.
Ideální uchazeč by měl mít:
- VŠ vzdělání – alespoň Bc. stupeň,
- znalost anglického jazyka na mírně pokročilé úrovni,
- dobré komunikační dovednosti, schopnost jednat s lidmi, proaktivní přístup k řešení problémů.
Uvítáme:
- ochotu a zájem učit se novým věcem,
- schopnost posoudit důležitost informace,
- časovou flexibilitu a schopnost práce v terénu,
- přizpůsobivost na různá prostředí a typy osobnosti.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- zjišťování a ověřování informací v terénu na základě předchozích podnětů,
- zaznamenávání a zpracovávání získaných informací, jejich interpretace a písemné vyhotovení závěrečných zpráv,
- komunikace se zadavatelem, v rámci týmu a technické podpory.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy),
- velmi dobrou schopnost práce pod tlakem a odolnost vůči stresu,
- časovou flexibilitu (směnnost),
- ŘP sk. B (sk. A výhodou).
Uvítáme:
- zájem o foto a video techniku,
- zájem o auto/moto,
- schopnost stanovit si priority a pružně reagovat na změny,
- znalosti v oboru elektro,
- znalost Prahy a orientační smysl.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- zabezpečování specializované činnosti v oblasti dislokace organizačních útvarů BIS a v oblasti posuzování a řešení majetkoprávní agendy vyplývající z předmětné náplně služební činnosti,
- zpracovávání návrhů smluv na převod, koupi nebo prodej nemovitostí, dále smluv o věcných břemenech a předkládá je s vlastním vyjádřením,
- provádění majetkoprávních opatření vyplývající ze správy nemovitostí BIS a zabezpečuje úkony související s katastrem nemovitostí,
- vypracovávání stanovisek BIS v případech, kdy BIS vystupuje jako účastník řízení (případně dotčený orgán) ve věcech stavebního řízení u objektů a pozemků sousedících s objekty a pozemky BIS.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ,
- schopnost samostatně pracovat, zodpovědnost,
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) - cestování po ČR.
Výhodou bude, pokud budete mít:
- praxi v oblasti zeměměřičství, katastrů a práva.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- provádění kontrol provozuschopnosti požárně bezpečnostních zařízení (především požárních ucpávek; požární uzávěrů otvorů, kouřotěsných dveří, požárních klapek, nouzového osvětlení, zařízení pro odvod tepla a kouře popř. hasicích přístrojů a hydrantů,...) ve všech objektech,
- zpracování evidence požárně bezpečnostních zařízení, dokladů o provedených kontrolách a odstranění zjištěných závad,
- sestavování plánu, harmonogramu povinných kontrol a revizí požárně bezpečnostního zařízení,
- udržování nezbytné odborné kvalifikace pro výkon revizního technika. Účast na potřebných pravidelných školeních a přezkoušeních,
- provádění servisu, oprav a údržby požárně bezpečnostních zařízení ve všech objektech,
- montáž požárních ucpávek,
- kontroly požárních obkladů a nátěrů,
- montážní a demontážní práce při kontrole, opravách, údržbě a seřizování zařízení,
- možnost pomoci s prováděním kontrol provozuschopnosti EPS,
- možnost provádění kontrol a montáže věcných prostředků požární ochrany (PHP),
- možnost provádění kontrol požární vody - vnitřní hydrantové systémy, vnější odběrná místa.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ s maturitou,
- odbornou způsobilost dle zákona č. 67/2001 Sb., o požární ochraně (úplné znění zákona 133/85 Sb. ve smyslu pozdějších změn - §11),
- znalost obecně závazných předpisů podle zákona č.360/1992 Sb. - oblast stavebně právní – výhodou,
- praxe v oblasti revizní činnosti,
- schopnost samostatně pracovat, zodpovědnost,
- řidičský průkaz skupiny B.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Ideální uchazeč by měl mít:
- absolventy elektrotechnických škol,
- manuálně zručné pracovníky se znalostmi zpracování materiálů (kov, dřevo plast) / obrábění kovů (na konvenčních nebo CNC strojích) / práce na laseru / zkušenostmi s pájením,
- „domácí kutily“ s technickým vzděláním (strojírenského, nebo všeobecného charakteru a zájmem o techniku),
- uchazeče se znalostí 3D tisku, 3D modelování,
- reverzní inženýry,
- radioamatéry, apod.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- příprava, realizace a kontrola stavebních investičních akcí (výstavba, přestavba, modernizace administrativních budov),
- zpracovávání 3D modelů staveb, práce s daty, práce se stávající projektovou dokumentací za účelem vytvoření BIM modelů a jejich správy,
- vytváření pasportizace stávajících objektů a projektování jejich změn,
- příprava výběrových řízení na dodavatele,
- konzultace a vyhodnocování nabídek od dodavatelů,
- kontrola správnosti provádění prací,
- převzetí stavební akce.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru,
- praktické zkušenosti v oblasti výstavby a investiční činnosti,
- základní znalost 3D modelování staveb (SW Revit výhodou),
- logické a analytické myšlení, výborné vyjednávací a organizační schopnosti,
- vlastní iniciativu a aktivní přístup k řešení problémů,
- pečlivost a zaměření na detail.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- zpracování účetních operací v rámci svěřené agendy,
- evidence majetku, tvorba skladových karet,
- zařazení, vyřazení a inventarizace majetku,
- měsíční uzávěrky, účetní a daňové odpisy,
- kontrola směrnic, interních předpisů a formulářů,
- kontrola náležitostí daňových dokladů a jejich evidence,
- komunikace s kolegy napříč Službou.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ vzdělání - ideálně ekonomického směru,
- pokročilá znalost MS Office,
- efektivní komunikace a schopnost spolupráce.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- vedení a zabezpečení evidence materiálových prostředků odboru, zajištění pohybu materiálu včetně evidence a následného zpracování v systému GINIS,
- podílení se na inventarizaci majetku a závazků odboru v interním systému,
- příprava podkladů pro měsíční závěrky, evidence a distribuce stravenek,
- vedení pokladny (hmotná zodpovědnost),
- správa cestovních příkazů,
- administrace agendy nákupů a objednávek (drobný a spotřební materiál).
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou),
- uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě),
- znalost MS Office,
- výborné komunikační a organizační dovednosti, aktivní přístup k práci,
- samostatnost, pečlivost, smysl pro práci s čísly.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- příprava a evidence dokumentů včetně korespondence, zápisy z porad a jednání, zpracování reportů dle zadání,
- organizační zajištění chodu sekretariátu – objednávky občerstvení, uvádění návštěv, přepojování hovorů,
- vedení jednacích protokolů, příprava podkladů pro archivaci a účast na skartačním řízení,
- samostatné plnění úkolů zadaných ředitelem,
- komunikace v rámci ostatních pracovišť.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou),
- uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě a se spisovou službou),
- znalost MS Office,
- výborné komunikační a organizační dovednosti,
- samostatnost, pečlivost a aktivní přístup k práci.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- správa databáze mobilních telefonů a jejich příslušenství,
- řešení požadavků souvisejících s přípravou a vydáváním jednotlivých komponentů,
- komunikace s dodavateli, příprava objednávek a řešení smluvních vztahů,
- práce s ekonomickým systémem a zajištění podkladů pro účetní oddělení.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání,
- velmi dobré komunikační dovednosti,
- pečlivost a zodpovědnost,
- orientace v moderních technologiích.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- činnosti související s odhalováním a vyšetřováním přestupků a trestných činů příslušníků BIS,
- zajišťování komplexních právních služeb v oblasti vnitřní kontrolní činnosti,
- vedení a archivace příslušné agendy,
- vypracování právních stanovisek pro OČTR a návrhů na zahájení trestního a správního řízení,
- příjem a prověřování stížností a oznámení občanů,
- právní poradenství.
Ideální uchazeč by měl mít:
- VŠ vzdělání v oblasti práva nebo Policejní akademie ČR,
- znalost a orientace v právních předpisech zejména v oblasti trestního a správního práva,
- výborné komunikační dovednosti,
- schopnost jednat s lidmi, samostatné práce a práce pod tlakem.
Uvítáme:
- zájem o občasnou práci v terénu,
- ŘP sk. B.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- smluvní agenda, včetně aktivní účasti na předsmluvním vyjednávání,
- příprava odborných stanovisek a konzultací v otázkách služebního poměru a dalších právních oblastí,
- příprava, připomínkování a výklad vnitřních předpisů Služby,
- připomínkování návrhů právních předpisů v meziresortních připomínkových řízeních a účast na vypořádání připomínek,
- obecná právní agenda (zastupování Služby před soudem a v rámci správních řízení),
- účast na mezinárodní spolupráci.
Ideální uchazeč by měl mít:
- VŠ vzdělání v oblasti práva,
- aktivní znalost anglického jazyka,
- schopnost stručného, jasného a bezrozporného vyjadřování.
Uvítáme také:
- samostatnost, pečlivost a ochotu vzdělávat se,
- týmového hráče.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- nevšední a zajímavá právnická činnost při zajišťování bezpečnosti České republiky,
- příprava odborných právních stanovisek, rozborů a metodik,
- komunikace se spolupracujícími institucemi a vedení jednání,
- expertní konzultace a součinnost,
- příprava vnitřní i vnější legislativy.
Ideální uchazeč by měl mít:
- VŠ studium magisterského typu v oboru Právo,
- znalost anglického jazyka na úrovni B2,
- vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu,
- samostatnost, pečlivost, týmovost a ochotu se vzdělávat.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- organizace vzdělávacích programů - podpora při plánování a realizaci vzdělávacích aktivit ve Službě,
- administrace vzdělávacích aktivit - registrace účastníků, příprava dokumentace, spolupráce s lektory,
- spolupráce s externími partnery - komunikace s dodavateli služeb,
- podpora interních projektů - vyhodnocování zpětné vazby, pomoc s revizí kurzů, správa interního systému vzdělávání.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ vzdělání,
- velmi dobré komunikační dovednosti,
- pokročilá znalost práce na PC,
- organizační schopnosti,
- ŘP sk. B.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- zajištění ostrahy a ochrany střeženého objektu,
- kontrola objektu – vizuální, pochůzková činnost, fyzická kontrola osob i vozidel,
- práce s bezpečnostními technologiemi (EZS, EPS, CCTV),
- řešení mimořádných událostí a jejich vyhodnocení.
Ideální uchazeč by měl mít:
- ukončené SŠ vzdělání s maturitou,
- velmi dobrou fyzickou zdatnost (fyzické testy) a výborný zdravotní stav,
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a aktivní přístup,
- komunikační a organizační schopnosti, reprezentativní vystupování.
Uvítáme:
- praxi v oblasti bezpečnosti,
- znalost obsluhy technických prostředků,
- ŘP sk. B.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- řízení motorových vozidel v rámci České republiky,
- zodpovědnost za svěřená vozidla a jejich technický stav,
- zajištění drobné údržby a oprav,
- pravidelná pracovní doba (po-pá).
Ideální uchazeč by měl mít:
- středoškolské vzdělání s maturitou (bez maturity nižší příjem),
- řidičský průkaz skupiny D,
- samostatnost, aktivní přístup k práci,
- spolehlivost, vysoká míra zodpovědnosti.
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- zajišťování skladového hospodářství (osobní ochranné pracovní prostředky, pracovní pomůcky, atd.),
- příjem a výdej zboží, fyzická kontrola skladových zásob (inventarizace),
- práce na PC v účetním systému a balíčku MS Office (MS Word a Excel),
- komunikace s kolegy napříč organizací,
- dodržování pořádku a čistoty ve skladu.
Ideální uchazeč by měl mít:
- středoškolské vzdělání s maturitou,
- ŘP sk. B - aktivní řidič,
- základní znalost práce na PC (základní funkce MS Word a Excel).
Pracovní poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- činnost v oblasti autodílny, údržba osobních vozidel, servisní prohlídky, běžné opravy a opravy po škodních událostech, pneuservisní služby, speciální úpravy a vestavby vozidel a další související činnosti.
Ideální uchazeč by měl mít:
- vyučení v daném či příbuzném oboru (SOU/SŠ technického směru),
- zájem o automobily, dopravu,
- zkušenosti z autodílny, servisu vítány,
- schopnost samostatně pracovat, zodpovědnost, pečlivost,
- řidičský průkaz sk. B.
Pracovní poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- příprava a úprava základních surovin, zeleniny a ovoce,
- úklid nádobí do myčky, úklid pracovního místa,
- další pomocné práce v kuchyni dle potřeby,
- výdej obědů ve firemní jídelně,
- pravidelná pracovní doba od pondělí do pátku.
Ideální uchazeč by měl mít:
- Výuční list nebo ZŠ vzdělání + praxe v oboru.
Pracovní poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- příprava a úprava základních surovin,
- příprava polévek, hlavních chodů, salátů i dezertů,
- výdej obědů ve firemní jídelně,
- pravidelná pracovní doba od pondělí do pátku.
Ideální uchazeč by měl mít:
- Výuční list nebo praxi v oboru.
Pracovní poměr, místo výkonu: Praha
Ideální uchazeč by měl mít:
- SOU/SŠ,
- manuální zručnost,
- zákon 250/2021 Sb. (dříve vyhláška 50/1978 Sb. - odborná způsobilost v elektrotechnice),
- praxe výhodou – provozní údržba budov, elektroinstalace, opravy zařízení,
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost,
- ŘP sk. B.
Pracovní poměr, místo výkonu: Praha
Ideální uchazeč by měl mít:
- SOU/SŠ,
- manuální zručnost,
- praxe v oboru malíř - lakýrník,
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.
Uvítáme:
- zkušenosti s prací s různými materiály.
Pracovní poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- zámečnické práce,
- údržba budov a vnitřního zařízení,
- drobné opravy (opravy dveří, držáků, oplocení, železných komponentů),
- částečná spolupráce se zedníky a instalatéry,
- výroba ocelových prvků (zábradlí, mříže, stojany apod.).
Ideální uchazeč by měl mít:
- SOU technického směru (zámečník, strojní mechanik),
- manuální zručnost,
- základní kurz svařování plynem, elektrodou a CO2,
- ŘP sk. B,
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.
Pracovní poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- úklid přilehlých prostor areálu,
- drobné opravy,
- péče o zeleň (včetně sekání trávy, úpravy keřů apod.),
- manipulace se zahradní a úklidovou technikou.
Ideální uchazeč by měl mít:
- minimálně základní vzdělání,
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, manuální zručnost,
- dobrý zdravotní a fyzický stav.
Pracovní poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- pravidelný úklid kanceláří a přilehlých prostor,
- úklid sociálního zařízení a kuchyněk,
- pravidelná pracovní doba po-pá, začátek mezi 6-7 hod. ranní (příp. možnost úpravy pracovní doby).
Ideální uchazeč by měl mít:
- minimálně základní vzdělání,
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost.