Volná místa v administrativě
POKLADNÍ/FINANČNÍ ÚČETNÍ
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- zajištění chodu pokladny a nakládání s peněžní hotovostí
- účtování běžných operací finanční účtárny (závazky, pohledávky, bankovní účty, provozní zálohy apod.)
- podíl na činnostech k sestavení účetní závěrky
- kontrolní a metodická činnost
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání s maturitní zkouškou
- pečlivost, přesnost, zodpovědnost
- ochotu učit se a spolupracovat
PRACOVNÍK/PRACOVNICE PODATELNY
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
- pečlivost, samostatnost a spolehlivost
Uvítáme:
- zkušenosti v oblasti manipulace s listovními zásilkami
- základní znalost práce na PC
REFERENT/-KA ZAHRANIČNÍHO ODDĚLENÍ
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- komplexní administrativně-logistická podpora týmu zaměřeného na mezinárodní spolupráci
- zajišťování služebních cest – zajištění letenek, pojištění, komunikace s hotely, vyplácení záloh a vyúčtování služebních cest
- organizování a zajištění jednání a konferencí v ČR
- vytváření a vedení rozpočtu
- odpovědnost za správu interních databází – evidence, archivace
- podílení se na zpracování podkladových a koncepčních materiálů odboru
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
- znalost anglického jazyka slovem i písmem na úrovni B2
- výborné komunikační a organizační dovednosti
NÁKUPČÍ ZDRAVOTNICKÉHO MATERIÁLU
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- centrální nákup a evidence zdravotnického materiálu (běžný zdravotnický materiál, léky a pomůcky pro potřeby Služby a zdravotní středisko, zdravotnické nástroje, přístroje a další)
- plánování rozpočtu, vyhledávání nových obchodních partnerů – průzkum trhu
- vytváření objednávek, kalkulace, fakturace, přímý nákup
- zajišťování servisu a oprav, vyřazování, inventarizace majetku
- komunikace s dodavateli i uživateli napříč firmou
- práce na PC a související administrativní činnosti
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání
- ŘP sk. B – aktivní řidič
- dobré komunikační dovednosti
- uživatelská práce na PC
HOSPODÁŘ/ HOSPODÁŘKA
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- vedení a zabezpečení evidence materiálových prostředků odboru, zajištění pohybu materiálu včetně evidence a následného zpracování v systému GINIS
- podílení se na inventarizaci majetku a závazků odboru v interním systému
- příprava podkladů pro měsíční závěrky, evidence a distribuce stravenek
- vedení pokladny (hmotná zodpovědnost)
- správa cestovních příkazů
- administrace agendy nákupů a objednávek (drobný a spotřební materiál)
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
- uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě)
- znalost MS Office
- výborné komunikační a organizační dovednosti, aktivní přístup k práci
- samostatnost, pečlivost, smysl pro práci s čísly
SEKRETÁŘKA/ASISTENTKA
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- příprava a evidence dokumentů včetně korespondence, zápisy z porad a jednání, zpracování reportů dle zadání
- organizační zajištění chodu sekretariátu – objednávky občerstvení, uvádění návštěv, přepojování hovorů
- vedení jednacích protokolů, příprava podkladů pro archivaci a účast na skartačním řízení
- samostatné plnění úkolů zadaných ředitelem
- komunikace v rámci ostatních pracovišť
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
- uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě a se spisovou službou)
- znalost MS Office
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- samostatnost, pečlivost a aktivní přístup k práci