Přejít na obsah

Volná místa v administrativě

POKLADNÍ/FINANČNÍ ÚČETNÍ

Služební poměr, místo výkonu: Praha

 Náplň práce:

  • zajištění chodu pokladny a nakládání s peněžní hotovostí
  • účtování běžných operací finanční účtárny (závazky, pohledávky, bankovní účty, provozní zálohy apod.)
  • podíl na činnostech k sestavení účetní závěrky
  • kontrolní a metodická činnost

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání s maturitní zkouškou
  • pečlivost, přesnost, zodpovědnost
  • ochotu učit se a spolupracovat

 

PRACOVNÍK/PRACOVNICE PODATELNY

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
  • pečlivost, samostatnost a spolehlivost

Uvítáme:

  • zkušenosti v oblasti manipulace s listovními zásilkami
  • základní znalost práce na PC

 

REFERENT/-KA ZAHRANIČNÍHO ODDĚLENÍ

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • komplexní administrativně-logistická podpora týmu zaměřeného na mezinárodní spolupráci
  • zajišťování služebních cest – zajištění letenek, pojištění, komunikace s hotely, vyplácení záloh a vyúčtování služebních cest
  • organizování a zajištění jednání a konferencí v ČR
  • vytváření a vedení rozpočtu
  • odpovědnost za správu interních databází – evidence, archivace
  • podílení se na zpracování podkladových a koncepčních materiálů odboru

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem na úrovni B2
  • výborné komunikační a organizační dovednosti

 

NÁKUPČÍ ZDRAVOTNICKÉHO MATERIÁLU

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • centrální nákup a evidence zdravotnického materiálu (běžný zdravotnický materiál, léky a pomůcky pro potřeby Služby a zdravotní středisko, zdravotnické nástroje, přístroje a další)
  • plánování rozpočtu, vyhledávání nových obchodních partnerů – průzkum trhu
  • vytváření objednávek, kalkulace, fakturace, přímý nákup
  • zajišťování servisu a oprav, vyřazování, inventarizace majetku
  • komunikace s dodavateli i uživateli napříč firmou
  • práce na PC a související administrativní činnosti

Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání
  • ŘP sk. B – aktivní řidič
  • dobré komunikační dovednosti
  • uživatelská práce na PC

 

HOSPODÁŘ/ HOSPODÁŘKA  

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • vedení a zabezpečení evidence materiálových prostředků odboru, zajištění pohybu materiálu včetně evidence a následného zpracování v systému GINIS
  • podílení se na inventarizaci majetku a závazků odboru v interním systému
  • příprava podkladů pro měsíční závěrky, evidence a distribuce stravenek
  • vedení pokladny (hmotná zodpovědnost)
  • správa cestovních příkazů
  • administrace agendy nákupů a objednávek (drobný a spotřební materiál)

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
  • uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě)
  • znalost MS Office
  • výborné komunikační a organizační dovednosti, aktivní přístup k práci
  • samostatnost, pečlivost, smysl pro práci s čísly

 

SEKRETÁŘKA/ASISTENTKA  

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • příprava a evidence dokumentů včetně korespondence, zápisy z porad a jednání, zpracování reportů dle zadání
  • organizační zajištění chodu sekretariátu – objednávky občerstvení, uvádění návštěv, přepojování hovorů
  • vedení jednacích protokolů, příprava podkladů pro archivaci a účast na skartačním řízení
  • samostatné plnění úkolů zadaných ředitelem
  • komunikace v rámci ostatních pracovišť

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
  • uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě a se spisovou službou)
  • znalost MS Office
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • samostatnost, pečlivost a aktivní přístup k práci

 

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud budete nadále používat tuto stránku, souhlasíte s používáním těchto technologií. Další informace