Volná místa administrativní pozice
KNIHOVNÍK/KNIHOVNICE
Náplň práce:
- Získávání dat a informací z externích zdrojů, jejich zpracování, digitalizace a indexace, včetně cizojazyčných;
- Podílení se na tvorbě speciálních databází, na jejich digitalizaci, distribuci a tvorbě metadat;
- Zodpovědnost za zajištění komplexních knihovnických, bibliografických, referenčních a informačních služeb;
- Zajišťování akviziční činnosti a spolupráce s externími dodavateli;
- Zajišťování metodické a poradenské činnosti.
Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělání (min. bakalářský stupeň)
- Znalost anglického jazyka (minimálně na úrovni státní maturity)
- Komunikaci na velmi dobré úrovni
- Zdravotní osobnostní a fyzickou způsobilost (dle zákona č. 361/2003 Sb. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů)
- Státní občanství ČR
- Trestní i občanskou bezúhonnost
Uvítáme:
- Vzdělání zaměřené na Informační studia a knihovnictví;
- Zkušenost s tvorbou řešerší a analýz;
- Přehled o aktuálním dění v ČR i ve světě.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NÁKUPČÍ ZDRAVOTNICKÉHO MATERIÁLU
Co Vás u nás čeká?
- Centrální nákup a evidence zdravotnického materiálu (běžný zdravotnický materiál, léky a pomůcky pro potřeby Služby a zdravotní středisko, zdravotnické nástroje, přístroje a další);
- Plánování rozpočtu, vyhledávání nových obchodních partnerů – průzkum trhu;
- Vytváření objednávek, kalkulace, fakturace, přímý nákup;
- Zajišťování servisu a oprav, vyřazování, inventarizace majetku;
- Komunikace s dodavateli i uživateli napříč firmou;
- Práce na PC a související administrativní činnosti;
Koho k nám hledáme? Ideální kandidát by měl mít:
- SŠ vzdělání;
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič;
- Dobré komunikační dovednosti;
- Uživatelská práce na PC;
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPRÁVA DIGITÁLNÍCH DOKUMENTŮ
Co váš čeká:
- Systémové koncepční práce spojené se zaváděním a správou elektronické spisové služby
- Digitalizace archiválií
- Odborná správa archiválií a dokumentů v digitální podobě
Hledáme kolegu, který má:
- Vysokoškolské vzdělání (vhodné pro absolventy Bc. studia v oboru)
- Chuť se rozvíjet v dané problematice
- Zdravotní, osobnostní a fyzickou způsobilost, trestní i občanskou bezúhonnost
Nabízíme vám:
- Zajímavou a zodpovědnou práci v oblasti správy digitálních dokumentů
- Zázemí prestižní státní organizace s benefity (30 dnů dovolené, možnost služebního ubytování, vlastní rekreační zařízení, lékařská péče, příspěvek na stravování, fond FKSP, náborový příspěvek aj.).
- Vstupní zaškolení na danou problematiku, podporu profesního růstu a vzdělávání formou školení
- Místo výkonu: Praha
Uchazeči budou přijímáni na základě výsledků přijímacího řízení podle zákona č.361/2003 Sb.
o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů.
V případě Vašeho zájmu zašlete vyplněný vstupní dotazník včetně příloh www.bis.cz/dotaznik-uchazeče/ na e‑mailovou adresu: personal@bis.cz
Personální odbor
Pracoviště č. 6
P.O. BOX 1 Bližší informace získáte na tel. 224 235 496
150 07 Praha 57 (po – čt od 8.00 do 15.00 hod)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Náplň práce:
- Zajištění agendy vedení žádanek v kompetenci odboru, jejich evidence, přidělování dle kompetence jednotlivým pracovníkům, vedení knihy evidence žádanek
- zajištění agendy s přidělenými materiálovými prostředky odboru dle přepisů
- vedení a zabezpečení evidence s materiálovými prostředky odboru, zajištění pohybu materiálu včetně evidence a následného zpracování přeúčtovacích dokladů
- v souladu s předpisy provádí oceňování hmotného majetku a výkonů/činností a na základě získaných podkladů stanovuje cenu, kterou pak předává kompetentním osobám
- evidence a kontrola požadavků jednotlivých útvarů na různé práce charakteru oprav, údržby a nákupu materiálu
- vedení evidenční knihy požadavků, jejich zakládání a práce s touto činností
- nákup různého spotřebního materiálu v působnosti odboru
- tvorba objednávek na drobný materiál
- podílení se na inventarizaci majetku a závazků odboru
Požadujeme:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
- alespoň 1 rok praxe v administrativě, uvítáme zkušenost s administrativou ve státní správě
- pokročilá znalost MS Office
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- pečlivost a samostatnost
- dobrý zdravotní a fyzický stav
- trestní a občanskou bezúhonnost
- státní občanství ČR
Nabízíme:
- zajímavou a zodpovědnou práci v oblasti administrativy
- práci na hlavní pracovní poměr s pravidelnou pracovní dobou 7:45 – 15:45
- zázemí prestižní státní organizace a jistotu zaměstnání
- balíček benefitů (např. 25 dnů řádné dovolené + 4 dny zdravotního volna, příspěvek na stravování, lékařská péče, rekreační zařízení, možnost ubytovny pro mimopražské aj.)
- místo výkonu: Praha 5 - Stodůlky
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem a vstupním dotazníkem s uvedenou pozicí na e‑mailovou adresu: personal@bis.cz nebo na kontaktní adresu:
Personální odbor
Pracoviště 6
P.O. BOX 1
150 07 Praha 57 Bližší informace získáte na tel. 224 235 496
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HOSPODÁŘ/HOSPODÁŘKA
(služební poměr)
Náplň práce:
- administrativní a organizační zajištění chodu příslušného pracoviště
- příprava a evidence dokumentů včetně korespondence
- správa majetku příslušného pracoviště
- vyhotovení zápisů z porad a jednání, zpracování reportů dle zadání
Požadujeme:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
- alespoň 3 roky praxe v administrativě, uvítáme zkušenost s administrativou ve státní správě (zejména se spisovou službou)
- pokročilá znalost MS Office
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- pečlivost, samostatnost, smysl pro práci s čísly
- zdravotní, osobnostní a fyzickou způsobilost (dle zákona č. 361/2003 Sb. o služebním poměru)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MAJETKOVÁ ÚČETNÍ
Náplň práce:
- Správa a inventarizace dlouhodobého hmotného majetku,
- evidence a účtování majetku,
- reporting,
- konzultace a spolupráce s kolegy v rámci společnosti.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou),
- znalost vedení evidence majetku,
- znalost účetních předpisů týkajících se majetku,
- pokročilá znalost MS Excel,
- výborné komunikační a organizační dovednosti,
- dobrý zdravotní a fyzický stav,
- trestní a občanskou bezúhonnost,
- státní občanství ČR.
Výhodou:
- Znalost vyhlášky 410/2009 Sb.,
- znalost IS GINIS.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------